ongerust

A

Anoniem

Guest
hallo,

ben nu 5 weken zwanger en had vandaag enorm veel last van mijn buik. Vooral onderin. Moet ik me daar ongerust over maken? Ik twijfel zo. De hele tijd had ik een heel positief gevoel maar vandaag begon ik toch te twijfelen.   Wie kan mij helderheid geven???

groetjes mij

He hoi

ik had ook een menstruatiegevoel onder in de buik en een trekkerig gevoel en bij mij was het gewoon de groeiende baby.Maak je niet te veel zorgen pas als het echt pijn doet zou ik de vk even bellen

Het is niet de groeiende baby, maar je baarmoeder die aan het oprekken is. Een volkomen normaal symtoom dus! Neem aan dat het je eerste is? Bij een tweede heb je dit niet meer, althans ik niet. Dan is je baarmoeder al opgerekt.
Geen zorgen!

Hoi,

Ik ben zwanger van de 4e en ik heb dat ooknog hoor.
Ik zou me niet teveel zorgen maken, buikpijn hoort erbij.
Al schiet ik ook weleens inde stress hoor, ook dat hoort erbij

Hoi,

Ik heb dat ook gehad.
Dat was gewoon een teken dat je baarmoeder een beetje rekt en dat voel je.
Ik heb zelf nu ook best buikpijn al 3 dagen, maar dat kom omdat mijn darmen een beetje in de verdrukking ligt.
Daar maakte ik me ook wel druk om, dus heb ik gisteren de dokter even gebeld.
Het waren mijn darmen en das wel een geruststelling.
Die krampen in mijn onderbuik heb ik ook nog steeds.
Dus niets om je druk om te maken !!!

Liefs Esther ( 15 wkn, 5 dgn )

Hey,

Ik had daar ook heeeeele erge last van in het begin van mijn zwangerschap, k verloor ook wel eens bloed tijdens het vrijen, dat komt omdat de baarmoeder aanhet oprekken is, en de baarmoedermond is heel erg gevoellig op dit moment,..

Gewoon rustig aan, en nergens zorgen over maken, als je tog vragen hebt en je nog niet gerust gesteld voelt, zou ik gewoon de verloskundige bellen. Dat deed ik ook altijd als ik met vragen zat, en dan voelde ik me een stuk gerust gestelder als zij me alles had uitgelegd..

Bye

Terug
Bovenaan