Ongerust

A

Anoniem

Guest
Hallo aanstaande moeders/moeders

Ik ben vandaag 16 wk en 1dg en voelde de bby al heeel snel ..vanaf mijn 14e week nou heb ik hem een dagje niet gevoeld..en maak ik me tog ongerust..Een doptone zit er niet in bij mij heb ik een keer gehaald en kon het hartje niet horen meteen ongerust en dat ding maar weer terruggebracht!
Bij de vk is alles goed gegaan ben 2 weken geleden voor het laatst geweest en hartje klopte ook goed snel trouwens 158 pm hihih (meisje zeggen ze dan) maar goed ben zo bang dat er iets mis is ..

Kent iemand dit probleem.? Of maak ik me druk om niks...?

Liefs zoraida en de bby

hoi zoraida

je hoeft je nergens druk over te maken. er komen idd dagen voor dat je je beeb minder of niet voelt. maar ik weet zeker dat je kindje dat een andere dag weer goed maakt door de hele dag in beweging te zijn.

je hoeft je dus nergens druk over te maken.en lekker verder genieten van de kleine

liefs wendy

Je hebt zo gelijk ........voelde de bby vannacht bewegen en in de ochtend hihihi voel me weer helemaal happy...

Maak me dus druk om niks..!  kan nie wachten tot 5 juli dan weer naar verlos..

Veel succes en geniet van je zwangerschap weet je al wat het word?

Liefs van mij en de bby

hallo zoraida

de vk heeft gezegt dat het 75% kans word op een meisje. het is wel erg spannend allemaal en kijk er erg naar uit.

ik heb zelf in het begin ook vaak gehad dat ik de beeb een dag niet voelde. maar dan was het de dag erna als of het leek dat ze niet stil kon liggen zo druk. ze hebben zo hun momenten denk ik.

maar geniet jij ook nog maar even lekker.

veel liefs wendy

Owwww wat leuk een meisje....!!!!! Ik zou ook graag een meisje willen hoor ze zeggen als het hartje snel klopt dan is het een meisje iets trager dan een jongen ..

Als het maar gezond is dat is het belangrijkste..! Gelukkig ben ik niet de enige die het dan een dagje niet voelt is zo raar omdat je de bby vaak voelt en dan opeens niet dat zet je tog even aan het denken..

Hoe snel ging het hartje van je meid..? Bij mij 158 pm! 5 juli moet ik weer en dan meteen afspraak maken voor laatste echo ..Zo jammer dat je je kind dan niet meer kan zien ...

Wanneer ben je uitgerekent ?

Liefs van mij en de bby ...

hey zoraida

dat het maar gezond is is zeker het belangrijkste. ik weet het zo gauw niet meer hoe snel het hartje klopte. het klonk in ieder geval gezond dus daar ben ik blij om.

ik ben 22 juli uitgerekend. dus echt de laatste lootjes. wel zwaar met dat warme weer. van mij mag het iets minder. maar ja dat hoort bij de zomer. van mij mag ze ook wel eerder komen. lekker genieten. m'n vriend heeft nog minder geduld dan ik.en glunderd van alle goede nieuwtjes van de vk.

ik heb 12 juni mijn laatste echo gehad ik had twee extra echo's gekregen om te kijken naar de groei.kindje was groter dan gemiddeld. maar hoefde nergens zorgen om te maken.

natuurlijk is het jammer dat je de kleine na je laatste echo niet meer ziet. maar gelukkig maakt het voelen alles goed.

wanneer ben jij uitgerekend?

liefs wendy

heee mama

zoooo echt spannend ..is al bijna zover..!!!! Je hebt gelijk als het maar goed klinkt dat is het belangrijkste...
mannen zijn hele rare wezens niet allemaal hoor maar die van mij wel..! Hij wilt de ene dag nix doen en de andere moet alles geregeld zijn ahahah..
ik zeg ook tig keer hetzelfde over de bby en dan zegt ie meteen zeg je dat morgen ook!

hahahah ..ik ben 2 dec uitgerekend..ben nu 16 wk en 3dg.

liefs van mij en de bby

hey kersverse mama

leuke datum 2 dec zo vlak voor de feestdagen sinterklaas enzo. straks heb je mooi je eigen pakjesavond.gezellig hoor.

mannen kunnen idd rare wezens zijn. maar ze zijn wel lief. als ik ook maar een beetje iets in huis heb gedaan. zegt mn vriend  al dat ik moet gaan zitten en rustig aan moet doen. maar dat komt ook doordat ik met dit warme weer en zo'n grote buik extra veel zweet.

ik vind dit trouwens wel een mooie smoes om de kattebak niet te hoeven schoonmaken.
hoe is jouw mannetje eigenlijk daarin?

en waar kom in dit mooie land kom jij vandaan? ik kom zelf uit zwolle.

veel liefs mij

Terug
Bovenaan