Ongerust.

Hallo
Ik ben vandaag 7 weken en 3 dgn.
Nu verloor ik gisteravond wat bloed.
Niet veel hoor maar toch schrok ik even.
Heb vannacht een inlegkruisje ingehad en deze was vanmorgen iets bruin.
Heeft hier nog iemand last van gehad en moet ik me ongerust maken?
Heb het bij de vorige 2 kids helemaal niet gehad.

Groetjes Nicole

Hoi

Bedankt voor je snelle reactie.
Dus dat komt wel vaker voor....
Ik heb het bij de andere 2 niet gehad dus was nieuw voor mij.

Ik voel me bij deze zwangerschap ook anders dan bij de vorige 2.
Heb eigenlijk weinig klachten tegenover de 1e 2 kids.
Is natuurlijk heel fijn, maar je twijfeld wat eerder over alles.
Zowiezo omdat je nu weet wat het allemaal inhoud, wat je er allemaal voor gaat krijgen.

Ik ga morgen naar de verloskundige dan zal ik wel een echo krijgen en wat meer zekerheid.

Groetjes Nicole

Hoi,
Eerst even wat recht zetten "normaal"is bloedverlies nooit!
Het komt veel voor maar dat betekent niet dat het maar als normaal beschouwd kan worden,het kan in vele gevallen ook een dreiging zijn,en geen enkele zwangerschap kun je met elkaar vergelijken zo ook geen enkel verhaal wat hier staat,ieder is een geval op zich.
Meer zekerheid heb je met een echo met hartactie.

succes morgen!
groet melanie

Mee eens, het komt vaak voor, maar ik zou het ook niet als 'normaal' willen bestempelen. Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap veel gekleurde afscheiding (bruin, rose, oranje) en bloedverlies gehad, de laatste bloeding was met 22 weken (maar dat was wel gelijk een hele heftige). Het resultaat was een prachtige gezonde dochter, het had helemaal geen gevolgen voor mijn zwangerschap.

Deze zwangerschap heb ik gelukkig nog geen bloedingen gehad, dus dat is ook weer heel anders dan de vorige. Ik voel me nu ook wel wat anders dan de eerste keer. Zo zie je maar, iedere zwangerschap is uniek.

Groetjes en sterkte!

Marisa

Ik heb vanaf ongeveer 7 weken tot een week of 12/13 heel af en toe een klein beetje bloedverlies gehad. Meestal viel het te relateren aan (excuses) de stoelgang, vrijen of neus snuiten. Kortom, zaken waarbij er weleens een vaatje kan knappen. Meestal was het dan bij afvegen wat rose/rood en mogelijk de dag erna nog een beetje bruin.

Moet zeggen dat de moed me wel een paar keer in de schoenen is gezonken, helemaal omdat dit mijn eerste zwangerschap is (en ook nog in één keer raak)... De huisarts kon op de echo geen rare dingen ontdekken, dus het vermoeden is dat het vaatjes van de baarmoedermond zijn geweest.

Succes ermee en laat je niet teveel van de wijs brengen door allerlei doemscenario's!

Heb het zelf bij mijn laatste zw.schap ook gehad.
Bij de oudste 2 nooit een druppel bloed verloren, bij de zw.schap die misliep ook nooit en toen ik direct na de curettage en alles weer zwanger was verloor ik juist die zw.schap bloed!
Rond 9 weken en rond 11 weken heb ik wat (bruin)bloed verloren en ik vond het doodeng. Maar inmiddels is daaruit een gezonde zoon geboren die alweer bijna 6 maand is!

Je kan helaas niks zeggen over wat het zou kunnen zijn, maar vaak is het 'niks'.

Terug
Bovenaan