Ongerust??!!

Hoi allemaal.

Ik ben nu 19 weken en 1 dag zwanger maar je kunt er nauwelijks iets van zien, heb nauwelijks buik. Na een miskraam vorig jaar ben ik nu extra bang dat er iets niet goed is; dat het kindje bijv. niet goed groeit of erger. Ik ga volgende week gelukkig een pretecho maken en moet dan ook weer naar de gyn. Hoop dat zij mij een beetje gerust kunnen stellen.

Het is gewoon heel vervelend dat ik niet echt kan genieten en zo ongerust blijf. Vorige keer was ik zo onbezorgd zwanger maar na die miskraam is dat helaas helemaal weg. De eerste 2 weken na de controle gaat het wel maar de volgende 2 weken kan ik alleen maar rampsenario's bedenken. Ook ieder krampje in mijn buik geeft aanleiding tot weer een slapeloze nacht. Heeft iemand misschien tips voor mij. Ik weet dat ik er van uit moet gaan dat alles goed gaat/is maar dat valt niet mee. Ik wil ook niet zeuren want er zijn genoeg mensen die net zo snel weer zwanger worden na een MK maar toch.

Groetjes.
Beertje

Hoi Beertje,

Het is echt heel begrijpelijk hoor dat je die angst blijft houden! Ik zou dat (denk ik) ook hebben. Gelukkig kun je volgende week al weer even een kijkje nemen in je buik! Heel veel succes!

Groetjes F

hoi beertje,
maak je geen zorgen hoor
Bij mijn eerste kreeg ik pas een buikje bij 5 maanden, en nog kon je het niet zien als ik een wijde broek aan had.
pas bij 6 maanden vroegen ze wel eens of ik zwanger was.

Terug
Bovenaan