ongerust...

Hallo

Mij even voorstellen... Ik ben carol 24j en mama van een bijna 2jarig zoontje.Ik lees hier dagelijks mee maar schrijven doe ik eigenlijk nooit.Als alles goed gaat zal ons 2de kindje er 5 augustus zijn.Sinds gister avond heb ik veel pijn in mijn buik...Ben echt bang dat er iets niet in orde is.Woensdag hebben we pas eerste echo.Hier in belgie is dat pas rond de 12 weken.Ik ben echt onzeker,dit had ik bij mijn vorige zwangerschap niet.Ik hoop echt dat t maar gewoon bandenpijn is?!

groetjes

Hoi,

Ik herken je bezorgdheid heel erg goed. Ik heb heel veel last van pijn. Komt idd van bandenpijn en kan echt heel erg zijn, volgens vk. Kan ook van je darmen komen, deze moeten toch harder werken. Doet bij mij soms heel erg zeer. Regelmatig bewegen en veel drinken vind ik dan wel fijn.  Zolang je geen bloedverlies hebt, is het meestal goed.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Gr. Yvonne

Hoi Yvonne,bedankt voor je reactie!Ik heb net met een nicht van mij gebeld.Zij is 16weekjes zwanger en had er ook heel fel last van.Nu ben ik toch wat geruster.Ik weet dat ik dat ook bij mijn vorige zwangerschap had maar niet zo fel en ook nog niet zo vroeg...Dat het maar vlug woensdag is,dan gaan we eindelijk ons beebje zien!!

Groetjes

Terug
Bovenaan