ongerust

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb vorige week een mooie echo gehad.
Nu had ik vanmiddag ontlasting en er lag bloed bij en bij het afvegen ook.
Ik helemaal in de stress natuurlijk.
Net weer naar de wc geweest. Er zit niets in m'n maandverband, maar 't was wel een beetje roze met afvegen en ook in de wc was het een beetje roze.
Ik heb het gevoel dat het mis is (alweer).
Ik heb een menstruatie-achtige pijn en voel me misselijk, maar dat kan ook van de zenuwen komen.
Zit de twijfelen of ik de vk moet bellen, dat kan evt. van 16.00 - 17.00 uur.
Nog maar even afwachten dus.....
 
ik zou als ik jou was gewoon zo even de verloskundige bellen!!dan ben je ook weer gerust gesteld want die onrust is niet goed voor de kleine!!sterkte ermee!!

groetjes annet
 
Ik heb net gebeld en ze kon aan m'n stem natuurlijk wel horen dat ik erg ongerust was.
Ze wou wel regelen dat ik een echo kreeg, maar het probleem is dat m'n man ver weg is en ik de kinderen hier thuis heb. Die zou ik evt. wel naar een oppas kunnen brengen, maar dat betekent dat ik alleen naar het ziekenhuis moet en dat zie ik niet zo zitten.
We hebben afgesproken dat ik het toch even afwacht en morgenochtend sowieso even bel hoe het gaat en evt. dan nog naar het ziekenhuis te gaan.
 
bij mijn eerst ben ik 2 dagen na de 9 weken echo ziek geworden. daarbij ook wat krampen en koorts.
Mocht meteen komen. alles bleek goed te zijn. gewoon bellen dus, en beter alleen gaan dan helemaal niet denk ik, want anders blijf je onzeker.

veel succes
 
Wat erg voor je! Nu heb je weer die onzekerheid! Na ontlasting kan er altijd wat bloed meekomen. Ik had gisteren die roze afscheiding en toen ook buikpijn, maar dat kan zeker door de stress komen hoor.
Mijn verloskundige zei net dat zelfs meer bloedverlies in ongeveer 50% van de gevallen nog gewoon goed komt. Maar ik zou zeker morgen die echo laten maken, anders blijf je twijfelen.
Heel veel sterkte en ik hoop echt op een mooie echo voor je!
 
Ik heb ook 2x wat ligt bloedverlies gehad in week 6 en 8.Het was licht roze en ook bij het afvegen.Schok mij ook kapot en mocht toen direct voor echo komen.Gelukkig niks aan de hand.Afgelopen vrijdag 10wk echo gehad en ook weer alles goed.Volgens onze gyn komt het in 50procent van de zwangere voor,de helft dus.
Ik hoop dat het bij jou ook goed zit.

Gr. Suusje
 
Terug
Bovenaan