Ongerust

Bahh ben helemaal geen stress kip maar dit zit me niet lekker. Ik heb sinds een week last dat ik me soms erg flauw voel en dubbel zie. Heb deze week al 3x een bloedneus gehad en vandaag na het douchen ook wat helderrood bloed verloren. Ons ukje is vrij druk elke dag maar heb der nou sinds gister middag al niet meer gevoeld. Zit nu nog op m'n werk maar ga straks de vk even bellen... kan op 't moment wel even janken van onzekerheid. :-(

Ben net weer terug! Heb een laagliggende placenta dus dat is waarschijnlijk de oorzaak van het bloedverlies. Ukje deed het verder gelukkig goed.

Heb ook al behoorlijk last van voorweën. Dus moest ik rustiger aan gaan doen. Me als een oud wijf gedragen zeg maar, ben een behoorlijk actief bijtje dus dat word even aanpassen.

Maar in ieder geval een hele geruststelling dat ons meisje het nog steeds goed doet!

Gelukkig!!!!!!!! Hoe ver ben je nu? Wat zijn die voorweeën precies?

Hier nog een zwangere (32 en 2 dg) met een laagliggende placenta. Ik heb met 25 weken wat bloed verloren en met 30 weken was de placenta nog niet mee naar boven gegroeid. Nu moet ik met 34 weken en 2 dg weer komen (nog 2 weekjes dus) en dan verwachten ze wel dat ie omhoog is gegroeid. Het onderste gedeelte van de baarmoeder gaat pas na 30 weken groeien, heb ik me laten vertellen.

Hopelijk krijg je geen bloedverlies meer, je schrikt er zo van. Ik heb het overigens niet meer gehad. Afkloppen dus. En hopelijk groeit ie bij ons beiden snel naar boven! Anders kan je misschien niet vaginaal bevallen.

Succes!

@ Bloempje27

Ja ik hoop ook echt dat ie nog mooi mee groeit naar boven. Op natuurlijke manier bevallen is toch echt wel het mooist.

Voorweën kan je wel een beetje omschrijven als heftige krampen + dat je buik erg hard aan voelt. Je kan het wel vergelijken met een golfje, hij komt.. bereikt een piek moment en dan zakt ie weer weg. Is wel normaal dat je daar af en toe last van hebt. Maar ik ben morgen 24 weken dus in dit geval was het nog wel een beetje vroeg

Thnx voor je berichtje en jullie ook succes

Terug
Bovenaan