Ongerust

Hoi aanstaande moeders,

het is weer even geleden dat ik me hier heb laten zien... Maar was een drukke tijd!

Ik ben nu 15 weken en 3 dagen zwanger.
Heb met 13 weken een lichte bloeding gehad, heb toen (op zondag) nog een echo gekregen en alles was goed.
Er werd mij verteld dat het nog een keer kan gebeuren en dat dat niet gelijk iets verkeerds hoefd te betekenen maar nu heb ik het zojuist weer gehad en maar me echt heel erg zorgen!!!

Is er iemand die dit herkent? Of mij een advies kan geven?

Liefs Jessica

Lieve Jessica,

Ik heb er geen ervaring mee.. gekukkig niet. Hoe gaat het nu met je?? heb je kunnen slapen??
Als ik jou was zou ik toch de verloskundige bellen en vragen of ze het kunnen controleren.

Succes!

Liefs Laurie

Ik heb vorige week donderdag ook een lichte bloeding gehad, heb geen VK gebeld, het kan vaker voorkomen idd, het hoeft geen miskraam te betekenen...maar als je echt ongerust bent gewoon bellen, daar zijn ze voor.

hoi jessica,

ik heb zelf ook een paar keer bloedverlies(veel bloed verlies) gehad en heb contact op genomen met de gynaecoloog en met mijn verloskundige.

hun hebben mij uitgelegd dat wanneer je zwanger bent dat je extra vaatjes aan maakt bij de baarmoeder mond en doordat je lichaam extra bloed aan maakt dat er soms wel eens 1 kapot kan goed (bv als je net sex heb gehad.)

dus zolang je geen bloedpropjes er bij hebt enzo hoef je niet zorgen te maken....MAAR het is wel handig om je verloskundige op de hoogte te stellen elke keer wanneer je het hebt.

nou ik hoop dat jet het eigenlijk niet meer hebt en dat je gewoon lekker kan geniet van je zwanger schap

Terug
Bovenaan