Ongerust!

Hee meiden,

Ik heb vandaag alweer slecht nieuws gehoord, eerst kreeg ik 2 weken geleden te horen dat me zusje zwanger is van een baby met een open buikje! verschrikkelijk nieuws, na onderzoeken blijkt het wel te helpen zijn maar er zijn altijd risico's dit hoorde ze pas met 12 en halve week en na 3 echo's. Vandaag hoorde ik van me vriendin dat ze gisteren heeft gehoord dat haar baby van 14 weken niet meer leeft, het hartje was 3 weken geleden gestopt met kloppen wegens een achterstand met groeien. ze hadden dat al kunnen zien bij de vorige echo. bij mij klopte het hartje prachtig, en moet de 15e terug voor de definitieve beval datum. ik maak me nu echt zorgen dat ze dus niet genoeg opletten met de echo's. ze hebben allemaal dezelfde vk en echo buro als mij. Sorry moest even me hart kwijt!.

Liefs
 
Nou ik zou gewoon heel duidelijk zijn naar de vk of de echoscopist. Vertel dat je veel naar nieuws hebt gehad de laatste weken en dat je zelf het hartje wilt zien! Bij 15 weken spartelen de kleintjes vaak ook al flink als ze wakker zijn, ik hoop dat die van jou dan niet net slaapt.
Vraag of ze even willen aanwijzen waar het hartje zit zodat je het zelf kunt zien kloppen!

Maar ik kan me goed voorstellen dat je door dit nieuws behoorlijk van de kaart bent en zelf ook ongerust wordt. Je bent natuurlijk bang dat ze het bij jou ook niet goed gaan zien...

Dus wees zelf open en duidelijk!
 
goh wat een heftig verhaal zeg, ja ik snap best dat je je ongerust maakt en bespreek dit ook met je vk want zij kan jou hierbij helpen en extra contoles doen om je gerust te stellen .
en als je twijfeld aan het echo buro dan vraag je toch aan je vk of ze een verwijzing kan geven naar het ziekenhuis .
je moet je er altijd prettig bij voelen en een goed gevoel hebben en als je dat niet hebt moet je je echo`s ergens anders doen .
ik hoop dat je je snel zekerder voelt.
liefs evelien
 
Heeee wat heftig zeg. Ik heb laatst een echo gehad bij de gyn in het zh. De gyn kon ons heel duidelijkk laten zien door middel van kleur waar het hartje zit. Was heel mooi om te zien. Misschien kunnen ze dat bij jou vk ook wel. En als je je daar echt niet meer prettig voelt kun je dan niet overstappen naar een ander?

Heel veel sterkte in ieder geval met alles.

Groetjes Jojanneke
 
ik heb geen echo's bij me vk, maar bij een ander buro waar alleen echo's gemaakt worden, maar ga het denk ik wel ff bespreken met me vk, misschien toch verwijzing na ziekenhuis. ben zelf al erg onzeker, en ook nog is hypochondrie, dus wel lastig allemaal.

bedankt meiden voor de berichten,
Liefss
 
Terug
Bovenaan