Ongeruste vraag, misschien een beetje stom...

Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, en nu 9.4 weken zwanger van mijn eerste kindje.

En ik heb gelijk een misschien beetje rare vraag; Ik heb net in de toekomstige babykamer een kast staan schuren met zo'n handschuurmachine. Nu bedacht ik me achteraf dat dat misschien wel helemaal niet goed is, i.v.m de trillingen die dat ding veroorzaakt? Ik ben een beetje bezorgd nu, en hoop dat iemand weet of het kwaad kan of hier ervaring mee heeft?

 
na mijn weten zit je kindje goed vast genestelt in je baarmoeder dus zou niet verwachten dat het kwaad kan maar ik heb der dan ook geen ervaring mee (sorry ik doe alles met de hand)
 
lijkt me dat dat niet erg is hoor, als je in de bus zit hobbelt het ook, enne.... wat denk je als je aan het vrijen, lopen, fietsen, sporten bent.... hoe het kindje dan beweegt in je buik?
 
Hoi Hoi
Nee hoor kan helemaal geen kwaad!!!!
Ik zal je zeggen wij zijn nog al 8baan liefhebbers en ik ben zwanger van mijn 4de kindje.
Nu is het zo dat ik bij 3 van de kids er later achtergekomen ben dat ik zwanger was en ik bij alle drie zelfs een 8banen dag heb gehad.Daar kwam ik dus later pas achter,dus ze kunnen echt wel wat hebben hoor.

Mijn vriendin die heeft alleen een brommer zo een oude puch die is tot 39 weken gewoon naar haar werk gegaan op dat ding.(ik moet er niet aan denken maar het is een voorbeeld)

Dus geen zorgen,bij heftige pijn in je buik en / of bloedverlies dan wel evennaar de verloskundige gaan of bellen ,maar verder gewoon lekker genieten en onthoud....

Domme vragen bestaan niet!!!!
 
Nee die trillingen zou ik me opzich ook niet zo zorgen om maken, maar doe wel een stofmaskertje op in ieder geval. Ook als je niet zwanger bent is dat verstandig met schuren.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan