ongesteld...bloeding...miskraam???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en uiteraard flink aan de klus geweest. Alleen vandaag bloed ik zoals ik meestal bloed tijdens mijn menstruatie.... Kan je nu al spreken van een miskraam??
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes netje

Hi netje,

heb het zelf beide keren niet meegemaakt, maar het kan een innestelingsbloeding zijn! Hoor je best vaak.... Even googlen dus en afwachrten of het na een dag of 1-2 over is...

groetjes

Hoi Netje,

Ik heb ook een mk gehad ik bloede net zoveel als met een menstruatie dit was niet genoeg hierdoor kwam het vruchtje niet af moest toen gecureteerd worden.
Hierdoor weet ik dat als je een mk hebt je heviger bloed dan met een menstruatie.

Ik hoorde van iemand dat het al heel vaak fout gaat als je ongi moet worden dan krijg je een mk maar dit weet je dan niet altijd omdat sommige denken dat het   de menstruatie is, ook dit is dan meestal wat heftigger.

Heel veel succes ermee ik hoop dat je binnenkort beter nieuws hebt!

Groetjes

Ja maar een mk die al is een week na eisprong? lijkt me sterk of kan dat ook? Kwete niet hoor...
Anyway: ik zou het eventjes in de gaten houden. Bij twijfel (of als je ineens enorm veel bloed verliest) altijd even de huisarts bellen.
Maar wie weet.

Groetjes Jannie

Hoi netje,

Zou hetn wel ff in de gaten houden hoor ! Lijkt me wel erg veel bloedverlies voor een innesteling maar, je weet nooit he. Ik had verleden week vrijdag mn nod en die woensdag ervoor een positieve test. Donderdag deed ik nog en test en weg was het streepje. Ik heb de ha gebeld en die zei dat het dus waarschijnlijk een vroege mk was en het in de gaten moest houden ivm bloedverlies. Donderdagavond kreeg ik onwijs veel kramp en bloedverlies, vrijdag bij de ha geweest en die wou me na het weekend terug zien.......gisteren dus op na controle geweest maar, alles was goed. Ik had nooit verwacht dat als het zo vroeg mis zou gaan je er zo veel last van zou hebben maar, dus wel. Nou is het bij jou natuurlijk een week na je eisprong maar ik zou anders toch je ha bellen hoor ! Succes meid

Liefs happy

Hoi Happy (en de rest)
Ik heb denk ik bijna hetzelfde als jou gehad.
Ik had 18 augustus een positieve test, wel een licht streepje, maar we duidelijk.
Op 21 augustus weer een test gedaan en deze was negatief.
En op 22 augustus werd ik ongesteld.
Ben er ook best wel even een paar dagen kapot van geweest.
Ik zat toen ik de test heb gedaan op dag 31 dus ik was hooguit 2 weken zwanger denk ik...
Ben hier dus ook   niet mee naar de huisarts geweest, leek me niet nodig.
Liefs Caatje

Hey caatje, als ik gewoon ongesteld was geworden weet ik ook niet of ik naar de ha zou zijn gegaan hoor maar, ik werd zo ziek opeens, koorts, krampen en onwijs veel bloedverlies. Mijn ha heeft trouwens wel gezegd dat als dit weer gebeurt ( eerst positief en dan negatief testen ) toch wil dat ik weer langskom ! Valt dat dan tegen he als je opeens weer een negatieve test in je handen hebt ! Laten we hopen dat we snel een blijvende positieve test in handen zullen hebben ! Succes......

Liefs happy

Terug
Bovenaan