ongesteld en super blij

A

Anoniem

Guest
Ben gisteravond om 23.00 uur ongesteld geworden. Jippie!!!  
Klinkt heel raar, maar dit is de 2e keer dat ik zonder pil ongesteld zou worden en je hoort vaker dat iemand een onregelmatige cyclus heeft of dat ze de eerste 2 maanden niet ongesteld worden.
Maar gisteren kon ik mijn geluk niet op. IK WAS ONGESTELD.
Had nooit gedacht dat ik zo  blij zou zijn dat de RD er is. ha ha.
Zelfs mijn vriend moest om mij lachen.

Nu heb ik wel een vraagje. Houd dat in dat het ontpillen bij mij nu helemaal weg is en dat alles weer zo loopt als het moet???
Meer kans om zwanger te worden???

Dan nu met volle moed ronde 3 in.

Groetjes gizzymo

Dat had ik ook toen ik stopte met de pil, helemaal blij omdat de RD's er waren!! Nou, ga er maar van uit dat je er na deze maand niet meer blij om bent wanneer ze verschijnen, haha!
Als je twee keer een normale cyclus hebt gehad na het stoppen met de pil kun je er vanuit gaan dat je lichaam ontpild is en kun je gewoon proberen om zwanger te worden. Het kan natuurlijk zijn dat er nog een heeeeel klein restje in je zit, maar dat heeft niet zoveel invloed meer, want je bent twee keer gewoon ongesteld geworden.

Succes!!!!

Pink

Hoi,

Wat goed dat je meteen zo'n geredelde cyclus hebt, veel vrouwen zullen jaloers op je zijn.
Ik zou morgen voor de tweede keer spontaan moeten ongesteld worden ( na werderom 28 dagen), maar hoop eigenlijk dat het deze keer al wegblijft. Toen ik namelijk gestopt ben met de pil ben ik ongi geweest en na keurig 28 dagen weer. Mijn man en ik hebben toen gesloten om toch al te proberen, je weet maar nooit!!!

succes!

Hey,

Ik had het idee dat iedereen aan mij zag dat ik straalde toen ik na het stoppen met de pil voor het eerst ongi werd.
Onvoorstelbaar, zo blij als ik was.
En dat na 29 dagen.
Dat had ik nooit verwacht.
In oktober 2006 ben ik gestopt met de pil en ik heb cycli gehad van 29-31-32-34-35-30-32 dagen.

Dat is toch redelijk regelmatig.
Ik ben er in ieder geval blij mee

Nog even geduld, en dan gan wij ook voor het eggie.

Liefs Mickey

Hoi gyzzimo

Kan het me helemaal voorstellen dat je daar blij mee bent, ik was in januari gestopt met de pil, daarna rondes van 41, 46 en 34 dagen.... geen touw aan vast te knopen zou je zeggen, maar in ronde 4 ben ik toch zwanger geraakt, dus zelfs al heb je niet zon mooie cyclus,   t kan dus gewoon raak zijn!

x muizeke

Hoi Gizzymo,

Dat gevoel heb ik eerst ook een keertje gehad. Ik stopte in jan 06 met de pil en mijn cyclus wou maar niet komen. Ik dacht in eerste instantie dat er wat aan de hand was waarom ik de cyclus niet kreeg. Ben toen ook verschillende keren naar de Ha geweest en verschillende keren is mijn bloed toen onderzocht maar was allemaal goed. Toen kreeg ik na een kleine 5 mnd mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil en ik was toen echt super blij want vanaf toen konden we gaan werken voor een kindje. Ik heb daarna een vrij regelmatige cyclus gehad vond ik zelf een paar keer 28 dgn maar ook 25 en 22 dgn en uiteindelijk tesste ik dec 06 positief.

Wens je veel succes met zwanger worden.

Liefs Fruit Girl

hallo ladies,

leuk jullie reacties. thanks.
Ik hoop zo dat ik snel aantel, maar dat wil iedereen natuurlijk.
Wil eigenlijk deze maand een keer ovulatietesten gebruiken.
Want ik heb misschien dan wel een regelmatige cyclus, maar mijn ei voel ik niet en van mijn slijm kan ik niet van opaan.
Had dit nl de vorige keer ook. zou eigenlijk maandag op dinsdag mijn ei moeten hebben, 2 dagen ervoor inderdaad slijm, op de dinsdag maar  1x een hele dikke prop (sorry) en woensdag ook 1x een dikke prop.
Snap het dus niet helemaal. Wil gewoon eens kijken hoe mijn lichaam in elkaar zit.
allemaal veel succes en hopen dat we snel geluk hebben.

veel liefs gizzymo

Terug
Bovenaan