Ongesteld en toch hoge temperatuur

Hallo allemaal,

Sinds september 2002 zijn mijn man en ik bezig om zwanger te worden. Januari 2003 was ik zwanger, maar heb na 7 weken een miskraam gehad. Daarna ben ik lichamelijk helemaal van slag geweest.

De laatste paar maanden hou ik nu een temperatuurlijst bij en dat ziet er in principe goed uit. Nu ben ik alleen afgelopen zaterdag ongesteld geworden en gisteren was mijn laaste dag, maar mijn temperatuur blijft hoog. Normaal als ik ongesteld ben is mijn temp. 36,4 en hij zit nu op 36,9/37,0. Iemand enig idee waar dit kan zijn.

Groetjes Gerda

Hoi Gerda, ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Ik temp. eigenlijk niet.Ik heb begin juni een miskraam gehad en ik ben nog steeds niet ongie geworden.Erg dat we allebei nog in de onzekerheid zitten.Vooral na een miskraam weet je natuurlijk helemaal niet hoe je lichaam reageert.Ik hoop dat de andere meiden je kunnen helpen en wieweet bij het forum zwanger worden na een miskraam.Sterkte en liefs engel

Ik heb ook geen verstand van temp. maar misschien een stomme gedachte.....zou het weer er misschien mee te maken kunnen hebben......?
Of misschien ben je gewoon zwanger....dat kan natuurlijk ook je zou de eerste niet zijn die gewoon ONGI wordt ook al ben je zwanger! Is die sein niet goed aan je eierstokken door gegeven.....test eens dan weet je het zo!
Succes

Poeh, hier kan ik je ook niet mee helpen.
Ben zelf ook druk bezig met temperaturen, maar dit heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Je zou toch eigenlijk denken dat als je temp niet daalt, je zwanger bent.
Was het wel een ongi zoals je gewend bent?

Bedankt voor jullie reacties. Zat eerst ook te denken dat het aan het weer lag, maar ik heb nog nooit eerder gehad dat bij warm weer mijn temp. zo veel steeg. Bij warm weer was het wel iets hoger, maar niet zoals nu ruim een halve graad. Ongi was ook wel erg kort. Normaal gesproken 5 dagen nu maar 3 dagen. Ik wacht nog even een paar daagjes af en als het dan nog hoog is dan ga ik maar een testen.

Terug
Bovenaan