ongesteld en toch zwanger?

Hallo Allemaal
Ik ben een poos weggeweest.Geen tijd en ook een beetje afstand genomen van dit alles.Maar nu had ik een vraag,Ik ben vorige week maandag 26 april ongesteld geworden,1 dag te laat,helemaal nergens last van geen zere borsten van te voren en ook geen krampen.Nu ben ik het normaal altijd (van maandag tot maandag)een hele week flink ongesteld,heel veel bloed en dikke donkere klonten en ontzettend veel buikpijn kan er soms niet van lopen.Nu was ik het dus maandag geworden en vrijdag was het alweer over.Vrijdag had ik dikke witte slijm en zaterdag ook plus dat ik gisteravond het gevoel had dat ik mijn eisprong had,dezelfde pijnscheuten,als wat ik anders altijd voel.Vanmorgen werd ik wakker met ontzettend gevoelige tepels en ook wel een beetje buikpijn net of ik nu nog ongesteld moet worden.Wie weet wat dit kan zijn ik ben nu een beetje radeloos ik snap er niets meer van.Kan je lichaam je zo voor de gek houden?Oja mijn ongesteldheid was per dag nog geen half maandverbandje vol je kon amper zien dat er wat in zat en ook in mijn ob zat haast niets ik moets met pijn en moeite hem inbrengen terwijl je anders hem er zo in duwt omdat alles toch al vochtig is.Nou nu dus niet.Ik hoop echt op een reactie want ik weet het allemaal niet meer hoor!
Groetjes van Truida

Hoi Truida,

Het kan wel, ongesteld worden en toch zwanger zijn! Ik herken jou verhaal wel een beetje. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn ongi ook al minder geworden, maar deze keer (afgelopen donderdag was het raak...) kon ik ook zo'n beetje de hele dag met 1 tampon doen, 's ochtends zat er niet 1 druppel in het maandverband en sinds gistermiddag (eigenlijk de 3e dag) loop ik al met een inlegkruisje waar niks in zit! Volgens mij is het bij mij wel echt teveel om een innestelingsbloeding te kunnen zijn, maar bij jou zou het best kunnen denk ik zo. Wacht het anders nog een weekje af en gooi er dan een testje tegen aan. Op de premomshop van babybrabbel.nl staan goedkope, betrouwbare testen.
Sterkte, groetjes, Kiki

Hoi!

Klinkt inderdaad wel bekend in de oren. Bij mijn eerste dacht ik dat ik (helaas) weer ongesteld was geworden, maar de bloeding was heel licht van kleur en maar van korte duur (een dag of 3) Daarvoor (voor de bloeding) had ik wel erg pijnlijke borsten (tintelend) en dat was niet verdwenen. Toch maar een testje gedaan en inderdaad, zwanger! Mijn verloskundige noemde het een innestelingsbloeding, dus wie weet, bij jou ook? Even afwachten dus, hoewel dat wel erg vervelend is...

Groetjes Inez
Laat het nog even weten.

goh, wat spannend allemaal...ben net een maand gestopt met de pil, gespannen buik, pijnlijke tepels, misselijk...toch op dag 26 ongi geworden, maar dat was precies met 2 dagen weer over. toen 3 dagen niets, en daarna een paar druppels bloed verloren toen ik naar t toilet ging. vraag me ook steeds af of ik zwanger ben...lijkt me wat snel na 1 maand gestopt te zijn, maar je weet maar nooit! Truida, laat je ons weten wat de uitslag van je test was? succes!

dag lieve truida ik hoop echt zo dat je zwanger bent en ik zit nu met spanning op jouw komst te wachten en als het niet zo is dan zal het vast niet meer lang duren dat weet ik zeker.
heel veel kusjes van paulien je beste vriendin.

Terug
Bovenaan