ongesteld en toch zwanger

Hallo iedereen,

Eigenlijk hoor ik op een ander forum - zwanger worden - maar wilde toch hier het volgende voorleggen.

Wie heeft de ervaring gehad van ongesteld te zijn geweest en achteraf toch zwanger blijken te zijn. Heb dit wel eens gehoord en vroeg mij af hoe ik me die menstruatie dan voor moet stellen. Veel, weinig, als normaal... Mijn laatste menstruatie was zo raar (dagen niets), korter en minder dat ik er meer van zou willen weten.

Heeft iemand dit ook meegemaakt. Kun je je ervaringen met me delen??

Roos
 
Hoi Roos,

Het spijt me, maar een 'rare' menstruatie die anders dan anders is geweest duidt er niet gelijk op dat je ondanks je ongi zwanger bent. Als je helemaal zekerheid wilt omdat je toch twijfelt kun je een zwangerschapstest doen. Succes!

Anne.
 
Hoi,

Mijn moeder vertelde me dat ze ook nog ongesteld is geweest (2 keer zelfs)tijdens de zwangerschap van mij (wel in lichtere mate). Het schijnt te kunnen dus. Ik zou een testje doen als je twijfelt. Spannend!

Succes,
Astrid
 
Ik dacht ook nog 2 keer ongesteld te zijn geweest. Een keer met helder bloed, een dag of 2, en de 2e keer bruin bloed (beetjes), wel 10 dagen aan een stuk. De verrassing was dan ook zeeeeer groot toen ik al 10 weken zwanger bleek te zijn!
Joke
 
Hallo iedereen,

Iedereen alvast bedankt voor de reacties. Had deze ongesteldheid maar twee dagen wat (min of meer) helder bloed, toen een dag niets, de dag daarna een klein beetje bloed en vervolgens weer niets en toen weer een beetje ouder bloed (mini-beetje). Zal ongetwijfeld een gewone menstruatie zijn geweest, maar ik voel me zo nu en dan lichtelijk misselijk of duizelig en ben best moe (vooral 's middags). Daarbij heb ik zo nu en dan lichte menstruatie-achtige krampjes en het gevoel dat mijn borsten groter worden (wat alleen gebeurd als ik ongi ben) en de blauwe aderen over mijn borsten zijn er nog steeds.

Ga in ieder geval uit van een ongi, tenzij ik nog duidelijkere signalen krijg. Tot die tijd wacht ik op mijn nieuwe NOD.

Ladies bedankt en hopelijk tot snel op het -zwanger zijn- forum.

Groetjes Roos
 
Hoi,

Niet helemaal hetzelfde, maar ik ben wel door de pil heen zwanger geraakt.
In mijn stopweek dus niet ongesteld geworden.
Misschien dat dit je ook een beetje hoop geeft....
 
ik was in het begin toen ik stopte met de pil 3 mnd niet ongi geworden omdat ik er teveel mee bezig was en toen ik het een beetje van me had afgezet werd ik ongi en meteen 2 mnd erna zwanger dus wees er niet teveel mee bezig dan lukt het echt en nog sneller dan je denkt xxx
 
Terug
Bovenaan