ongesteld en toch zwanger????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje.
Vorige week was ik ongi, nou ja het was anders dan normaal. ik heb maar 2 dagen heel licht bloedverlies gehad en daarna niks meer.
Nu heb ik sinds die tijd last(ongi-gevoel) in mijn onderbuik en ben ik verschrikkelijk moe maar slaap heel slecht.
Ik heb al een kindje maar het lijkt niks op die zwangerschap. Ook ben ik gewoon aan de pil en vergeet ik die nooit.
Zou het kunnen dat het gewoon door de pil heen gegaan is???
Heeft iemand er ervaring mee? wie is er ook ongesteld geworden maar toch zwanger?
Hellllllppppp
Groetjes van al een happy_mama
ps. het zou wel erg welkom zijn hoor!!

Doe een test!

Ik heb er wel vaker van gehoord, dus kan best.

Ben benieuwd

Gr. Marianne 39w 4d

Hoi,
Ik denk dat je idd gewoon een test moet doen. Dan weet je het gelijk.
Ik weet dat het wel eens gebeurd,maar erg vaak hoor je het volgens mij niet. Wel pil en ongi en toch zwanger. Hou je ons op de hoogte?
Succes

hoi happy_mama
het zou goed kunnen dat je zwanger bent,door de pil heen.de menstruaties blijven dan komen omdat ze "kunstmatig" zijn.daardoor kwam mijn nichtje er pas na 5 maanden achter dat ze zwanger was.het kan ook door de pil komen.ik heb een hoop ellende met dat ding gehad.ik had steeds zere borsten,vaak moe,doorbraakbloedingen.mijn hormonen gingen er echt door van slag.en aangezien we toch al een kinderwens hadden
ben ik er mee gestopt en voel me echt stukke beter.ik ben helaas nu niet meer zwanger,maar toen ik dat nog wel was voelde ik me minder zwanger als toen ik nog aan de pil was
wie weet....deze happening zet je vast wel aan het denken of niet?je zegt tenminste dat t welkom is.als het vals alarm is,stop je dan met de pil?ben benieuwd..
groetjes kari

Ik ken het nog extremer! Iemand die ik ken voelde zich al een tijdje
niet helemaal 100% en ging maar eens naar de huisarts omdat haar
menstruaties wat minder werden en ze dacht: Misschien ben ik wel
zwanger.

De huisarts wilde haar niet doorsturen voor een echo "wacht eerst nou nog maar even af!".

Uiteindelijk via een second opinion toch een echo gekregen en wat bleek? Ze was RUIM ACHT MAANDEN zwanger!!!!!

Nog geen twee weken later is ze bevallen van een zoontje (de echografiste zei dat het een meisje was).

Dus ja, het kan wel degelijk!

Succes met je al-dan-niet zwangerschap!

Terug
Bovenaan