Ongesteld en toch zwanger ????

ik heb een probleempje en weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet, ik ben 21 jan 09 ongesteld geworden, t duurde maar 2 dagen, afgelopen week heb ik een test gedaan en ben zwanger, bijna 5 weken nu.. maar t vreemde is.. het lijkt wel alsof ik veel verder ben als 5 weken. zo voelt het.. alsof ik t kindje voel schoppen, t is mijn 4e zwangerschap. heb al 1 gezonde dochter en 2 miskramen gehad, zou t nou kunnen dat ik al zwanger was toen ik die menstruatie had ?? iemand hier ervaring mee ???
Groetjes Sandra

Dat kan ja. Mijn zusje had dat met de 3de zwangerschap.
Precies hetzelfde verhaal. Alleen zij voelde de kleine volgens mij nog niet bewegen.
Toen ze het aan de VK vertelde mocht ze al snel voor een echo en daar bleek dus dat ze 4 weken verder was dan ze in eerste instantie dacht.
Dat was weer heerlijk natuurlijk!
Dus wie weet is dat bij jou ook zo. Laat je het nog even weten?

Gefeliciteerd met je zwangerschap In ieder geval!!!

hoi hoi,

de ongestelheid die jij gehad   hebt kan ook heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest, ikzelf hebt dit ook meegemaakt in 2006, ik dacht toen ik merkte en vanaf de laatste menstruatie gerekend( althans ik dacht dat dit een normale menstruatie was) 7 weken zwanger te zijn maar dit bleek in t ziekenhuis 13,5 week te zijn en van een tweeling ik was echt in shock, dus wat jij zeg kan zekr zo zijn, en daar kreeg ik dus te horen dat sommige innnestelings bloedingen zo zwaar zijn dat ze op een echte menstruatie cyclus lijken, vooral met een tweeling-zwangerschap, dus wie weet, al je t niet vertrouwt bel de huisarts en vertel hem/haar over je twijfels, omdat ik al twee grotere kinderen had en dit nog nooit had meegemaakt had bij mijn vorige zwangerschappen,  ben ik gewoon medicijnen blijven slikken omdat ik natuurlijk, niet wist dat ik zwanger was maar dit  heeft wel na vier maanden fatale gevolgen gehad voor een van   mijn kleintjes, dus volg je gevoel.

gr bianca,

Terug
Bovenaan