ongesteld en vreselijke pijn

Zondag weer voor het eerst na de bevalling ongesteld geworden. In eerste instantie hartstikke blij dat de boel nog werkt. Maar heb nu echt heel veel pijn. Buikpijn, hoofdpijn en misselijk. Maar het ergste is mijn schaambeentje. Ik kan maar amper zitten en plassen is een heel drama. Ben uitgerust met een hoge pijngrens maar zit nu echt op de wc te janken iedere keer.(laat staan als ik een grote boodschap moet). Pijnstillers helpen bijna niet. Voelde me na de bevalling 10 keer beter dan nu. Ik vloei ook heel erg veel.

Hebben jullie er ook zoveel last van gehad?

Jeetje wat balen zeg. Enige waar ik last van heb dat t zo mega lang duurt! Ben nu al 1,5 week ongesteld en ben er behoorlijk klaar mee! Sterkte met de pijn en als t aanblijft zou ik ff de dokter bellen!

Hey,
Vervelend hoor, Hoop dat je je snel beter voelt.
Ik ben nog niet zover, maar heb altijd veel last van een menstruatie als ik niet aan de pil ben, en mijn ervaring is dat je na een kindje krijgen een blijvende zwaardere menstruatie hebt!!

Had dokter al gebeld maar omdat ik bij de bevalling mijn schaambeentje zwaar gekneusd heb kan dat nog wel even gaan duren. Blijkbaar speelt dat extra op tijdens eeen menstruatie. Hij zei erbij dat het wel tot een jaar kan duren. Heb inderdaad ibuprofen genomen maar dan de 400 mg. Helpt voorlopig alleen nog maar tegen de hoofdpijn en buikpijn. Mag maar 3 keer daags een tablet omdat ik al zo vreselijk hard vloei.

Heb zelf wel veel meer gevloeid als normaal gesproken, dacht af en toe dat ik leeg liep, maar op het normale gekneusde gevoel na, nergens last van gehad gelukkig,

sterkte ermee, want kan me voorstellen dat dit niet te harden is,

Liefs Marina

Vervelend dat je zoveel pijn hebt zeg! Hoop dat dat snel weg gaat! Ik had ook een veel langere menstruatie...... bijna 2 weken echt balen.....
Gelukkig niet veel pijn gehad behalve mijn stuitje (die ook bij de bevalling gekneusd was).

Hou vol meid, hopelijkis dit alleen de eerste keer!

Terug
Bovenaan