ongesteld en zwanger?

hoi meiden,

Steeds vaker hoor ik dat er meiden zijn die zwanger maar die eerste maand ongesteld zijn? Kan je innesteleingsbloeding verwarren met ongi? Is het mogelijk dat met innestelingsbloeding net als ongi het een paar dagen aanhoudt?Kan dat per persoon verschillen? En als het begint met roseafschijding en daarna bruinachtigslijm?

Mischien iemand die hier antwoordt op heeft?

Hoopop serieuse reacties.

grtjess
pipi

P.s.Ik heb dit namelijk met een hoge temp, temp is niet gedaald sinds ik deze bloeding heb en ben ongelofelijk moe heel de dag door?

Hoi Pipi,
Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad. Dit duurde bij mij maar heel kort (1 keer bij het afvegen)en was gewoon helder bloed. Het gebeurde ongeveer 5 dagen na mijn eisprong.
Ik weet wel dat dit per persoon verschillend is. Maar dit was mijn ervaring. Helaas is een paar weken later het vruchtje toch niet blijven zitten. Maar volgens de gyn had ik toch een innestelingsbloeding gehad.
gr Caro

Hoi Pipi,

Ik wou je even vertellen dat een vriendin van me heel licht gevloeid heeft, wel stukken minder dan een menstruatie maar het duurde wel een paar dagen. Ze is er van uitgegaan dat het een ongi was. Totdat ze een echo kreeg met 12weken bleek ze toch wel een maandje verder te zijn!!!

Het bestaat maar het is wel minder dan een ongi. Ik zou gewoon een test doen als het over is dan weet je het zeker.

Groetjes Bibi

hoi bibi,
na hoeveel dagen heeft je vriendin getest na het bloeden?
ik heb namelijk ook gevloeid, de eerste dag was behoorlijk rood maar dat stopte na zo'n 2 uurtjes en daarna alleen nog maar lichte drupjes gehad "bij het afvegen" 1 dag helemaal niets.
ik ben bij de dokter geweest maar die zegt dat ik niet zwanger ben?????
maar toch heb ik het idee van wel stom he?
ik voel nog steeds de steekjes in mijn eierstokken om en om net zoals 2 weken voor ik ongi moest worden.
ook nog steeds warm veel plassen en opgeblazen gevoel.
ik wacht op je berichtje
groetjes van anoniempje

Terug
Bovenaan