Ongesteld en zwanger ?? ?

<p>Hoi meiden , ik ben 5 weken zwanger, en heb sinds vanaochtend bloedverlies ! zijn er meer meiden die dit hadden en toch zwanger waren / bleven ? ik maak me echt zorgen , en had de verloskundigen al gebeld of ik misschien eerder een echo kon maken maar helaas kon het niet en moet ik wachten voor de eerste echo op 6 augustus !  Heeft er iemand misschien tips ? mijn vraag is eigenlijk of er meer meiden zijn hier op het forum die toch zwanger bleken te zijn of zwanger bleven ! </p>

Je kan niet tegelijk ongesteld en zwanger zijn.. Veel vrouwen krijgen te maken met bloedverlies vroeg in de zwangerschap. Bij de helft daarvan gaat het goed, de andere helft eindigt helaas in een miskraam. Maar het kan nog oud/bruin bloed zijn van de inesteling of dat er een adertje in de baarmoeder mond is gesprongen. Meer dan rustig afwachten kun je namelijk niet doen.

Ik had rond die periode ook bloedverlies en dat bleek door een blaasontsteking te komen! Je kan morgenochtend je urine even laten controleren ;)

Ik bij de eerste bloedverlies gehad, bleek een innesteling te zijn. Bij de tweede vaak bloedverlies tussen week 7 en 11, bleken gesprongen aders in de baarmoedermond. 2 gezonde kindjes eraan over gehouden. Hopelijk geldt dat voor jou ook. 

Een vriendin van me heeft meerdere bloedingen gehad in het begin van haar zwangerschap en zij is ondertussen alweer 25 weken ver. Zij bleek gewoon heel goed doorbloed te zijn en wat dunnere aders te hebben, waardoor ze sneller bloedde als ze gemeenschap had gehad of iets wat zwaarder getild had. Bloeding kwam niet altijd direct erna, maar soms ook een dag later, waardoor ze niet altijd wist dat het daardoor kwam. Alle echo's verder elke keer goed en kindje is tot nu toe heel gezond.

Ja hoor, hier wel. Er wordt gezegd dat het niet kan, menstrueren en zwanger zijn maar ik snap wat je bedoelt. Ik had bloedingen alsof ik wel degelijk ongesteld was.. de artsen konden ook niet zo goed plaatsen waar de bloedingen vandaan kwamen, ben met spoed naar t ziekenhuis gebracht met 5 weken omdat ze dachten dat het buitenbaarmoederlijk was en ik was er zo slecht aan toe dat het leek alsof Mn eileider op knappen stond... niets was minder waar. Moest gewoon even goed poepen, haha! Heb tot 9 weken goed, regelmatig bloedverlies gehad en ben nu inmiddels 37 weken zwanger.

Het kan zeker een vriendin van mij heeft haar zwangerschap door constant bloedingen gehad en dan echt maandverbandjes vol.Ze heeft een gezonde dochter op de wereld gezet.Maar ik begrijp heel goed dat je bang bent.Hoe gaat het nu met je?Ik duim voor je dat het gewoon goed gaat?

Hee meiden dankjewel voor jullie reacties!
ja ik bloed echt veel roze , lijkt net of ik ongesteld ben!
en ben nog steeds echt onzeker erover of het echt een zwangerschap is of juist niet!
ik teste namelijk ook heel erg licht maar die testjes bleven licht en dat binnen de tijd?
hoop gewoon dat de bloeding snel ophoudt ! 
Heb vandaag ook gewoon een test gedaan om zeker te weten of ik nog zwanger ben ? maar nog steeds een licht streepje ?
heb verder geen stolsels erbij ?
iedereen zegt bijna dat het niet kan maar ik hoop gewoon dat het kindje goed zit ? en dat ik met de echo een mooie hartje kan zien kloppen ?

Terug
Bovenaan