Ongesteld en zwanger

<p>Hoi,</p><p>ik ben even helemaal in de war. Wij proberen zwanger te worden en ik ben 1,5 week geleden gewoon ongesteld geworden. Ik gebruik ook ovulatie testen en ben daar sinds gisteren Weer mee begonnen. Meteen 2 streepjes en zo donker heb ik ze nog nooit gehad! Wat raar is want gisteren was dag 10 en de vorige cyclussen was mn eisprong op dag 14 pas. Ik vandaag weer een ovulatietest en weer super donkere streepjes. De handleiding zei dat als je dat hebt je misschien zwanger bent. Dus ik een test gedaan en de uitslag is overduidelijk zwanger! Niet een ligt streepje maar echt duidelijk.</p><p>alleen ik ben wel echt ongesteld geweest 1,5 week geleden. Met de bijbehorende krampen. Ik heb verder ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes.</p><p> </p><p>ben ik nu zwanger of niet? Iemand dezelfde ervaring?</p>

Als je test positief uitslaat, kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent! Bloedverlies in de zwangerschap komt zeker voor. Ik zou een echo vragen bij de verloskundige om te achterhalen hoe ver je bent. En eh... Gefeliciteerd!

Het kan best zijn dat je een innesteling hebt gehad of gewoon überhaupt wat buikpijn en bloedverlies bij de zwangerschap. Ik zou contact opnemen met een verloskundige en het verhaal uitleggen, heel misschien mag je wel voor een vroege echo komen. Nu klinkt het in ieder geval alsof je zwanger bent! Gefeliciteerd ?

Dank jullie wel! Ik ga morgen meteen contact opnemen met een verloskundige.
Besef het nog niet helemaal. Iedere maand net voor m'n menstruatie zat ik in spanning en dacht zal het deze keer raak zijn? Nu halverwege de cyclus even snel tussendoor een test gedaan en zwanger!

Ook gehad hier... in februari... 17februari was me nod test gedaan en was  negatief diezelfde dag bloedverlies en komende dagen ook.. ging er vanuit dat het mij n menstruatie was ook omdat test negatief was.. 2weken later laat ik bloed trekken bij huisarts omdat ik me moe en neerslachtig voelde... dacht mss vitaminetekort ofzo... en zwanger 5weken... is bij mij toen wel uitgedraaid op een miskraam maar hoeft niet altijd zo te zijn heb een kennis en die had het ook en is nu 36weken 

Zwanger is zwanger! Mijn moeder werd nog gewoon ongesteld en kwam er daardoor pas achter dat ze zwanger van mij was toen ze al ruim 20 week was. Gefeliciteerd ☺️

Terug
Bovenaan