Ongesteld en zwangerschapstest

<p>Hoi Dames,</p><p>6 juni zou ik ongesteld moeten worden, ik was 1 wk overtijd en heb dus een test gedaan, nou ja eigenlijk 3 omdat ik mijn ogen niet kon geloven. 3x had ik een lichte streep maar zeker alle 3 positief</p><p>Als ik uitga van de berekening ben ik 5 +5 weken zwanger. </p><p>Vandaag werd ik ineens ongesteld. Heb ik heel de dag helder rood bloed.</p><p>Ben ik nu zwanger of niet?</p><p>Het voelt als een normale menstruatie op dit moment.</p><p>Ben echt bang. Ik was in eerste instantie in shock omdat ik 5 maanden geleden bevallen ben en dit was wel heel snel. Maar ik was wel mega blij!</p><p> </p><p>Wat moet ik nu doen?</p>

Ik denk dat je weinig kan doen op het moment.. zoals je het beschrijft lijkt het op een miskraam maar dit kan alleen een echo bevestigen. Sommige dames hebben flinke bloedingen en zijn nog wel zwanger, anderen weer niet. Ik zou morgen gewoon de verloskundige bellen en de situatie voorleggen

Zowel bloed als buikpijn hoeven afzonderlijk van elkaar niet direct te wijzen op een miskraam, maar de combinatie van die 2 is vaak niet goed. Zeker als je aangeeft dat het ook als een echte ongesteldheid voelt. 
Ik zou ook een vk bellen om het uit te sluiten. 

Ik weet er niet genoeg van, maar kan het geen innestelingsbloed zijn? Is ook rond de 5 weken toch? Sowieso zou ik een vk bellen om alvast een afspraak te maken en te overleggen.

Had het er vandaag met mijn vk over.. bang voor miskraam of bbz.. en ze vertelde hoe dat een beetje verliep.. bij miskraam indd pijn & helderrood bloed & zulke dingen zien ze als spoed hier en kan je meteen bellen ookal is ‘t snachts.
dus gewoon bellen.. ookal kunnen ze het niet omdraaien als dat het geval is maar ze kunnen je zeker wel steunen! 
Succes en ik duim voor je dat het niet het geval is! 

Klinkt als een zeer vroege miskraam helaas. Maar zou het toch laten nakijken over een week of 2 of er niet toch een vruchtje zit. Kunnen ze nu waarschijnlijk toch nog niet zien. 

Dankje wel voor de reacties.
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld maar ze zou me terug bellen voor een afspraak. Heeft ze tot nu toe niet gedaan. Ze zaten namelijk helemaal vol. 
Op dit moment ben ik echt emotioneel. Ondanks dat het niet gepland was en we een super mooi ventje hebben is het dan toch wel een behoorlijke klap. Ik leef echt mee met alle vrouwen die dit meerdere keren hebben mee moeten maken en dus nog geen kindje hebben mogen krijgen. ?

De kans is zeker aanwezig dat het een miskraam zou kunnen zijn. Het klinkt mij we een beetje bekend icm de lichte testen. Bij begon het alleen met bruine afscheiding en na 5 dagen zette het door. De verloskundige kon op dat moment ook niks voor ons betekenen. Ze hebben wel enkele dagen later een echo gemaakt om te kijken of het echt zo is en om te kijken of alles schoon was.
Maar volgens mij zijn er ook best veel dames die een bloeding hebben gehad wat uiteindelijk wel goed bleek te zijn.
Wat ik je nog wel mee wil geven, gebruik geen tampons. Als het idd een miskraam is is dat schijnbaar slecht en moet je echt maandverband gebruiken. 
Heel veel sterkte en hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Terug
Bovenaan