Ongesteld geweest, maar nu nog steeds last van pijnlijke borsten. Zwanger?

Hoi dames,

Ik zie even met een aantal vragen. Vorige week dinsdag had ik wat bruine afscheiding, dit werd woensdagmiddag pas rood. Dus ging er vanuit dat ik ongesteld ben geworden, heb namelijk provera geslikt. De derde dag moest ik beginnen met 100 mg clomid. Heb dit ook gedaan.

Wanneer ik normaal menstrueer, is dit altijd 7 dagen. Alleen nu ik achteraf aan de afgelopen dagen denk. Besef ik mij dat ik alleen vorige week donderdag en vrijdag echt bloedverlies had, maar toch echt heel anders dan wanneer ik menstrueer, geen slierten niks.

Nu heb ik sinds 3 dagen weer last van mijn borsten en dit heb ik nooit gehad na mijn menstruatie. En ook misselijk, lichtjes buikkramp, heel moe en maak om de kleinste dingen ruzie met mijn man. Komt iemand dit zich misschien bekend voor? Aub niet aangeven dat ik dan een test moet doen. Dat weet ik wel, maar na al die teleurstellingen heb ik een hekel aan die testen gekregen.
Aanstaande vrijdag moet ik toch voor controle/inwendig echo in het ziekenhuis langs en dan zal ik dit ook vertellen. Maar ben nu gewoon benieuwd naar verhalen van andere die toch wel zwanger bleken te zijn. En stel dat ik zwanger ben is het dan schadelijk dat ik provera en clomid heb geslikt?

Hoi,

Dan zou ik gewoon vrijdag afwachten. ;-) Als je echt zwanger bent dan zal de gynaecoloog dat zeker wel zeggen. Meestal als je ongesteld wordt, kun je er bijna vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Maar goed, ik ben ook geen expert. Iedereen menstrueert anders, ik heb ook normaal gesproken 1e dag bruine afscheiding, 2 dagen behoorlijk wat bloed, en laatste twee dagen bijna niks meer.

Veel succes vrijdag.

Terug
Bovenaan