ongesteld geworden en toch zwanger??

A

Anoniem

Guest
 een week geleden ben ik ongesteld geweest, dacht eerst dat ik zwanger was maar uiteindelijk na bijna een week(overtijd) werd ik toch ongesteld
heb geen test meer gedaan want ik werd toch ongesteld had zelfs ook buikpijn
alleen heb ik nu nog steeds af en toe gevoelige borsten, dit is echt ene moment wel en andere niet
en ook heb ik van die eetaanvallen die ik normaal alleen heb als ik ongesteld moet worden
of helemaal geen zin in eten dan eet ik bijna niks
ik snap er echt niks van
was er echt van overtuigt oke niet zwanger en nu dit

zijn er mensen die dit meegemaakt hebben?? of enig idee hebben??

xxx

Je hoort wel vaker dat mensen tijdens de zwangerschap gewoon ongesteld worden. Mijn moeder is de eerste 5 maanden dat ze zwanger was van mijn broer ook gewoon ongesteld geworden. Dus het kan wel. Maar het kan ook zijn dat je lichaam verandert omdat je bent gestopt met de pil. Die hormonen krijg je nu niet meer binnen, en daar kan je lichaam heel sterk op reageren. Als je het zeker wilt weten, moet je toch even een test gaan doen.

Liefs Maria
38w zwanger van 2e zoontje!

ja ik heb dus ook ff beetje gelezen en schijnt dus idd wel voor te komen
en ik ben dus gewoon nog aan de pil
ik kan wel zwanger zijn(heb antibiotica gehad  3 weken geleden ongeveer)
tja.. ik weet het ook niet de kans lijkt me klein en anders toch maar een test

xxx

Patries,

Ik ben ook gewoon ongesteld geworden, was aan de pil en dan kan het dus gebeuren dat je nog een keer een bloeding hebt. Ben nu 31 weken zwanger, zou dus gewoon even een testje doen als ik jou was, dan weet je het zeker.

Sam77

hallo

ik zit dus met hetzelfde probleem heb klachten zoals misselijkheid de hele dag heb gevoelige borsten gehad en een zwaar gevoel in mijn buik ben erg moe en heb de hele dag honger zelfs zin in brood wat ik normaal niet lekker vind
ik ben aan de pil maar ben 2 dagen eerder gestopt afgelopen maand omdat ik er toch al 1 vergeten was maar we hebben het niet veilig gedaan dus de kans bestaat dat ik zwanger ben nu ben ik gister avond ongetseld geworden maar de misselijk heid blijft en de moeheid dushet kan dus wel zo zijn dat ik zwanger ben?
wanneer kan ik het beste testen dan ben gister ong geworden zal dus nu zon 4 a 5 weken zijn wie kan mijn vraag beandwoorden vidn het wel fijn om te horen dat ik dus nog steeds zwanger kan zijn!!

ik hoop van jullie te horen!

groetjes mama van devran 3,5

Alles kan. Het kan ook dat je door die antibiotica anders reageert op de pil, en dus meer eetlust krijgt, je borsten gevoeliger worden. Vergeet niet dat je met die hormonen toegediend krijgt waardoor er van alles in de war kan raken.

Wil je het zeker weten, dan gewoon testen.

Miep

Terug
Bovenaan