Ongesteld geworden?..

<p>Vanochtend had ik helaas een negatieve (early) test in mijn handen. </p><p>Vervolgens ben ik zojuist, denk ik, ongesteld geworden. Echter is het bruin, niet een per se vaste substantie en daarnaast heb ik dit nog nooit voorafgaand aan een menstruatie gehad. Wel heb ik krampen in mijn onderbuik.. </p><p>Het vreemde vind ik is dat het 4 dagen te vroeg is, wat ook nooit gebeurt. Waarschijnlijk denk ik er teveel over na, maar heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Ter informatie: mijn ovulatie was vermoedelijk 11/12 maart. Ik denk dat mijn NOD 31/1 april is. </p>
 
Ik zit in exact hetzelfde situatie echter is mijn vermoedelijke nod 25/26 maart en heb ik alleen bij het afvegen wat bruinig afscheiding.
Waarom denk je dat je nod pas eind deze week is?
 
Aah, vervelend. 
Helaas is het nu toch echt doorgekomen en bloed ik voluit. Ik moet zeggen dat ik best verdrietig ben. 
 
Mijn cyclus is altijd 38 dagen, vandaar dat ik mijn nod op die dag verwachtte :) 
 
Sinds vanochtend bloed ik bijna niet meer. Vooral steken in plaats van krampen, die nu ook bijna weg zijn. Tampons komen er helemaal niet in... raar? Of is het normaal dat dit na maanden dezelfde menstruatie ineens kan veranderen? 
 
Terug
Bovenaan