ongesteld geworden....

A

Anoniem

Guest
Tja, helaas....deze ronde helemaal niets....ik ben vanacht ongesteld geworden.

Aan de ene kant helemaal niet leuk, aan de andere kant: vandaag was dag 33. En dat terwijl ik vorige maand een cyclus van 52 dagen had! Een hele verbetering dus! Ik ben wel erg blij dat mijn lichaam het een beetje oppakt!

Ook is het wel grappig dat ik precies mijn eisprong heb gemeten met tempen. Op dag 19 zag je mijn ovulatie en precies 14 dagen later ben ik dus vandaag ongesteld geworden!

Nou ja, op naar de volgende ronde! Ik hoop dat jullie meer succes hebben!

Groetjes, Tessje.

dag meis

balen.........................  maar goed nieuws een cyclus van 33 dagen... had je toch goed gezien dag 19!!!!!!
succes... tot mails
groetjes mayo

Hoi Tessje..

Klote dat jij ook weer de rode duivels hebt gezien...
Maar het is ook heel fijn dat je wat meer zicht op je cyclus hebt gekregen...wel handig he dat temperaturen...
Nou heel veel klus succes en plezier in de volgende ronde !!

Liefs Linnepinnie

Hey Tessje,

Wel balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Op zich wel goed teken dat je je ovulatie hebt kunnen meten. Voelde je 'em ook?

O ja goed nieuws....na 95 dagen ben ik nu ook eindelijk ongesteld. Voor op naar ronde 2.

Heel veel succes in ronde 3!

Groetjes,

Thanks meiden! We gaan vol goede moed de volgende ronde in!

Sept16, echt onwijs gaaf dat je ongesteld bent geworden! Jij hebt echt ontzettend lang moeten wachten. Wat zal jij blij zijn met de rode duivels! Ik hoop voor je dat het net als bij mij kwam door het pilgebruik (tenminste, ik neem aan dat je de pil gebruikte) en dat je lichaam gewoon op gang moest komen. Ik hoop voor je dat je volgende ronde enigszins normaal wordt!

Ja, dat tempen was wel handig, maar nu doe ik het niet meer! Ik vind het geen prettig begin van de dag.....ik heb mijn eisprong trouwens niet gevoeld, maar ja, ik wist ook niet dat ie die dag was zeg maar. Dat zie je pas een dag of drie later.

Groetjes, Tessje.

Ha Tessje,

Ik had je al gemaild, maar toch ook hier nog ff een reactie.
Gister kon ik trouwens even niet reageren op MSN, maar dat had je denk ik al in de gaten.

Klote dat je ongi bent geworden, maar wel erg fijn dat je nu een normale cyclus hebt gehad, kun je weer wat gerichter klussen hè. Zitten we nu samen in een nieuwe ronde. Nu maar hopen dat mei onze maand gaat worden (en natuurlijk ook voor de rest hiero).

Gr. en tot mails.

Benthe

Gezellie! Samen met jou naar de volgende ronde :) Op naar mei dan maar, he?!!!

Groetjes, Tessje.

Hallo Tessje,

Succes met de volgende ronde. En fijn voor je dat er wat lijn in je cyclus begint te komen.
Zelf wacht ik nog steeds op de rode duivels. Intussen 19 dagen nod. Dan zou je zeggen zwanger zo voel ik me ook. Maar de testen blijven negatief. En de huisarts stuurt me pas over 1,5 wk verder, mocht ik niet ongesleld worden. Voor een bloedtest en een echo. Hij verwacht een vroege MK. Jammer alleen dat mijn lichaam dat nog niet weet.

Groeten Nathalie

Terug
Bovenaan