ongesteld geworden!

A

Anoniem

Guest
hoi dames,
ik wou ff laten weten dat ik vandaag mn red devils heb gekregen!
ik kreeg woensdag al krampen en bruinverlies ik bleef de hoop erin houden maar het heeft zich toch doorgezet!!op naar de volgende ronde!!!

groetjes karin

Hoi Karin,

Balen dat het toch nog doorgezet heeft!! Ik weet niet of je al lang bezig bent en dit keer echt gedacht had dat het raak zou zijn?! Hoe dan ook blijft het klote! Hopelijk vol goede moed door naar de volgende ronde (ik ook, nou ja door naar de volgende ronde dan, dat vol goede moed word iedere maand toch wel minder). Toi, toi, toi, duim voor je!

Groetjes Lien.

Hey Karin,

Echt vervelend zeg die rode duivels!!!!!!
Jammer hoor.
Inderdaad op naar de volgende ronde. Het is alleen jammer dat bog zo lang duurtdan he?
Nouja geduld is een schone zaak.

Succes met klussen!
Liefs Stefanie

hoi we beginnen nu aan ronde 3!
dus dat valt nog mee en we gaan voor ons 2e kindje!
het komt wel goed hoop ik!
geduld is een schonezaak ja!!
kus karin

oww balen zeg!!

wij hadden tegelijk onze nod!!!

had toevallig in mijn stukje jou naam nog genoemd...

groetjes kleutermama

helaas ik net ook met afvegen helder rood bloed dus een dag te laat alsnog ongesteld geworden!!

volgende maand is onze maand maar:d

Balen dat het toch is doorgekomen .... Aan deze kant vermoeden dat ik vanavond of morgen ook aan de beurt ben, heb nu namelijk afscheiding die ik altijd heb voor ik ongesteld word.

Aan de andere kant ook wel weer fijn, ben natuurlijk nog maar een maandje met de pil gestopt en had geen idee van cyclus, laat staan van eisprong en NOD. Gelukkig komt mijn natuulijke cyclys dan wel weer op gang en kan ik aankomende cyclus een en ander ook wat beter gaan bepalen. En fijn weer aan de klus, want  leuk en fijn  moet het toch ook blijven.

Terug
Bovenaan