Ik geloof dat ik ook ongesteld ben geworden. Het is heel erg weinig, maar wat kan het anders zijn?
Wij zijn weer aan de condooms. Het liefst ga ik meteen door voor nmr 3, maar zoals ik eerder al zei wil mijn man geen derde. Ik wil iig niet aan de pil, condooms hebben altijd gewerkt voor ons dus ook nu heb ik er vertrouwen in!
Tussen onze dames zit (maar) een jaar en 6 weken. Zelf ervaar ik dit (nog) niet als zwaar. Toen ik voor de tweede keer zwanger was had ik wel verwacht dat het zwaarder zou zijn dan de eerste. Maar gelukkig verliep deze zwangerschap ook weer super en heb ik tot aan de laatste dag geen moeite gehad met de verzorging vd oudste. Met 39 weken nog gewoon naar babyzwemmen geweest, eigenlijk deed ik in de laatste weken niks anders dan in de eerste weken. En ze liep nog niet toen haar zusje geboren werd. Dus ik heb haar tot aan het laatst moeten tillen. Scheelt dat ze maar 9,5 kilo weegt.
Ook nu vind ik het niet zwaar, scheelt dat ik volgens mij redelijk makkelijk ben. Als ze allebei huilen dan moet er een wachten. Ik kan niet alles tegelijk. Maar de dames zijn ook heel makkelijk, dat scheelt ook natuurlijk! Ik vind het super dat ze zo kort op elkaar zitten!
Ps wij hebben er ook bewust voor gekozen! Op de een of andere manier denkt bijna iedereen dat het een ongelukje is als je zo snel weer zwanger bent..