ongesteld geworden

9 weken later en gister kreeg ik was licht bloedverlies. Nou vind het wel erg prettig hoor. Kan eindelijk weer aan de pil beginnen en weet dat alles het weer uit zich zelf doet vind ik toch ook wel een fijn idee. Zijn er meiden die helemaal geen anticonceptie gaan gebruiken? om regelmaat te houden voor een eventuele 2-3-4 kindje volgend jaar of over een paar jaar? Wanneer willen de meesten weer beginnen voor een 2 kindje?

eerst maar even zorgen dat deze klein iets minder klein is... zelf scheel ik en mijn broertje net geen 2 jaar en hij met mijn zusje ook weer net geen 2 jaar... vind dat zelf opzicht wel mooi... mijn vriend scheeld mijn zijn broertje bijna 4 jaar... vind dat weer te veel van de goed...

denk wel dat het goed is als de klein zelf goed kan lopen en zo... wand twee te gelijk moeten dragen en zo... lijk me lastig... en denk ook wel zwaar in je zwangerschap als je er eentje constant moet dragen en zo!!

qua anticonceptie gebruiken we al jaren lang allen de condom en dat is heel de tijd goed gegaan.. zelf wel ooit aan de pil gezeten maar voelde me er niet goed bij...
maar goed dat is onze keuze...

Ik geloof dat ik ook ongesteld ben geworden. Het is heel erg weinig, maar wat kan het anders zijn?
Wij zijn weer aan de condooms. Het liefst ga ik meteen door voor nmr 3, maar zoals ik eerder al zei wil mijn man geen derde. Ik wil iig niet aan de pil, condooms hebben altijd gewerkt voor ons dus ook nu heb ik er vertrouwen in!
Tussen onze dames zit (maar) een jaar en 6 weken. Zelf ervaar ik dit (nog) niet als zwaar. Toen ik voor de tweede keer zwanger was had ik wel verwacht dat het zwaarder zou zijn dan de eerste. Maar gelukkig verliep deze zwangerschap ook weer super en heb ik tot aan de laatste dag geen moeite gehad met de verzorging vd oudste. Met 39 weken nog gewoon naar babyzwemmen geweest, eigenlijk deed ik in de laatste weken niks anders dan in de eerste weken. En ze liep nog niet toen haar zusje geboren werd. Dus ik heb haar tot aan het laatst moeten tillen. Scheelt dat ze maar 9,5 kilo weegt.
Ook nu vind ik het niet zwaar, scheelt dat ik volgens mij redelijk makkelijk ben. Als ze allebei huilen dan moet er een wachten. Ik kan niet alles tegelijk. Maar de dames zijn ook heel makkelijk, dat scheelt ook natuurlijk! Ik vind het super dat ze zo kort op elkaar zitten!
Ps wij hebben er ook bewust voor gekozen! Op de een of andere manier denkt bijna iedereen dat het een ongelukje is als je zo snel weer zwanger bent..

hier altijd aan de pil gezeten,maar ga nu voor de mirena staaf.
Ik wil absoluut geen 3e...wij allebei niet maar de dokter vind ons te jong om er definitief iets aan te doen zeg maar.
bij ons scheelt het 16 maanden....lekker druk nu dus maar straks o zo fijn!!!!

ik heb over de eerste 1,5 jaar gedaan ook bij de gyn gelopen. Bleek dat 1 eierstok verstopt zit. Heb dus eigenlijk om de maand een eisprong. Maar om nou gelijk te gaan voor een 2de durf ik eigenlijk niet op te gokken straks ben ik toch eerder zwanger dan ik verwacht had haha. En ik had een zw vergifitiging dus laat mijn lichaam ff rustig herstellen.Maar even wachten tot onze kleine een jaar is dan maar weer eens kijken wat we doen wil volgend jaar eerst lekker met vakantie in de zomer hihi.

Terug
Bovenaan