Ongesteld/Innesteling

A

Anoniem

Guest
Gooi deze vraag nog een keertje in de groep, want kreeg nog geen reactie op mijn vorige poging:

Ik had op 30 en 31 augustus een heel klein beetje bruin, maar ook iets helder bloed bij het afvegen. Ik was dus even in de hoop dat het een innestelingsbloeding was, omdat ik toch wat vage klachten had zoals vlagen van misselijkheid.

Maar ... ben gisteren toch ongesteld geworden.

Weet iemand of een innestelingsbloeding ook een mix van bruin/rood bloed kan bevatten?

Groetjes,
Empé

Hoi Empe
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar dit is de eerste keer dat ik reageer of iets schrijf.
Het is frapant, maar ik maak het zelfde mee als jou. Gisteren had ik een beetje bloedachtig slijm, terwijl mijn NOD op 4 september is. Had volgens mij op de goede dagen geklusd, dus dacht ik aan innestelingsbloed. Wordt ik vanmorgen toch nog ongesteld.
Bij mij was het echt troebel slijm met een lichte bloed kleur. Ik voel me anders dan de andere keren, wij zijn sinds febr. 2004 aan het proberen zwanger te worden.
Hoelang zijn jullie bezig?

Ik hoop dat iemand anders een antwoord op je vraag kan geven, want dat zou ook weleens op mij kunnen slaan.
Weet iemand ook of je tijdens je ongesteldheid toch kan testen? Of heeft dit invloed op de test.

Hoi Imp,

Het schijnt inderdaad vaker voor te komen en is in zoverre lastig dat je niet precies weet wat nou dag 1 van je cyclus is. Of de dag dat je bruinig bloed hebt, of de dag dat je rood bloed krijgt.

Dus ... is het ook moeilijker te bepalen wat nou precies je vruchtbare dagen zijn.

Wij zijn vanaf half juni bezig, dus nog niet zo lang. Ik ben 37, hoe oud ben jij?

Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties op jouw vraag over het testen tijdens een menstruatie.

Groetjes,
Empé

Hoi Empé,

Even een reactie op jouw berichtje. Ik heb hetzelfde gehad. Ikzelf ben trouwens 36. De ene keer heb ik vantevoren ook wat bruinige afscheiding en begint het even later echt. De andere keer weer niet en zet het meteen door. Maar het kan evengoed een innestelingsbloeding zijn. Maar volgens mij als het echt rood wordt en doorzet na een dag of twee ben je denk ik toch echt ongesteld (helaas). Maar ja, je weet het natuurlijk nooit zeker. Ik heb nog een keer gehad dat ik ongeveer een week na de verwachte ongi-datum pas ongesteld werd. Terwijl ik toch meestal een cyclus heb van tussen de 25 en 31 dagen. Had vantevoren wel verschijnselen van een opgeblazen gevoel. Maar dat kan natuurlijk zo ook wel eens zo zijn. Je voelt soms ook vanalles als je er zo bewust mee bezig bent misschien. Wij zitten nu in ronde 6 en hoop toch dat het straks eens raak zal zijn. Maar er zijn genoeg die ook al langer bezig zijn. Het is wel fijn om hier je ervaringen eens te kunnen uitwisselen. Je bent met dit berichtje misschien nog niet veel wijzer maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt.

Groetjes Jennifer.

Hoi Empe,
Ik ben 34 en mijn vriend is 39. Veel zwangerschapsverschijnselen heb ik niet.
Vorige week had ik last van "krampen" in mijn buik, ik dacht aan de eisprong en ook al was het na mijn "vruchtbare dagen" hebben we toch zeker geklusd die avond. Gisteren was het 6 dagen later, dus voor innesteling de goede tijd. Plus dus veel plassen en een onbestemd gevoel in mijn buik. Ik heb normaal nooit last van mijn ongesteldheid, ik wordt het gewoon en heb er verder geen last van, ook is het de laatste maanden eigenlijk altijd op de NOD dag. Dat gevoel in mijn buik zit er nu nog, vandaar dat ik het toch niet van me af kan zetten en eigenlijk toch wil gaan testen.

Groetjes Irma

Bedankt voor jullie reactie en grappig dat we alle drie dertigers zijn en dezelfde symptonen hebben (veel plassen, onbestemd gevoel). Wij gaan nu overigens ronde 4 in.

Ben nog steeds wel nieuwsgierig op de vraag van Imp of testen tijdens de menstruatie ook kan of invloed heeft op de uitslag.

We houden contact :)

Groetjes,
Empé

Terug
Bovenaan