ongesteld is onderweg denk ik

A

Anoniem

Guest
hay hay hier ben ik er weer heb vanaf gisteren heleboel berichten geplaats maar er was iets met het forum . ok ik wil weten hoe het met mataharie gaat . met gaat het tot nu toe hetzelfde als gisteren de menstruatiepijn is nu wel iets erger geworden toch nu gaat mijn hoop toch maar weg   ik kan wel huilen . hoe gaan jullie met jullie vriend hiermee om? ?? die van mij vindt dat ik te veel mee biezig bent daarom lukt het niet zegt ie . herkennen jullie dit ook???? OOOOW ik ben wel erg triest op dit moment

He de site is weer snel, dat is in elk geval prettig.

He Jantje,

Wat vervelend dat je je triest voelt, ronde hoeveel was het? Wat een teleurstelling elke keer he. Maar gewoon doorzetten!
En je ben nog niet ongesteld, dus je weet het maar nooit
Succes.

Carina

dit is eindeloze ronde (hahahahahah) al 1 jaar en 7 maanden aan het proberen dat is niet normaal . maar wanneer kan je een innestelling krijgen? en hoe zie het eruit want ik zag net wel een roze slijm bij het afvegen (balen) ik heb een cyclus van 29   dus ik verwachte het op 30 jan het laatst was op 1 january   en nu ineens 3 dagen van tevoren?????? hoe kan dat eigenlijk heeft iemand hier ervaring mee? en trouwens bedankt voor je reactie
xxxxxxxxxxxxxxxjes ik wil dat iedereen voor mij duimt dat heb ik echt nodig   ik voel me echt rot

Terug
Bovenaan