ongesteld, maar temp is hoger??!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden, het is vanaf gister roodverlies (niet heel erg veel veel) en kan het niet alleen meer met een inlegkruisje af (tampon dus)

Alleen het gekke is dat mijn temp. voordat ik ongesteld werd rond de 36,4 lag, maar deze is vanaf zondag 36,5?? Dat is toch vreemd? Temp. gaat toch dalen als je ongesteld bent?

Weet iemand dit?

Imme xx

hoi imme
ik kan snappen dat je er niks van begrijpt maar van 36,4 naar 36,5 is niet echt een verschil. je temp ligt meestal tussen de 36,5 en 37.
je moet ook naar het weer kijken oke dat klinkt raar maar als het buiten warmer is wordt je lichaam's temp ook wat hoger. mag ik vragen in de hoeveelste ronde je zit.
en ik zou me er niet te druk over maken hoor, nieuwe onde nieuwe kansen.
zou ik maar zegen.

nou sucses er mee en we horen het wel.

groetjes sherina

Hoi!

bedankt voor je reactie!

ik weet dat het een minimale stijging is, want dat kan idd aan allerlei factoren liggen...

maar dat bedoel in niet,  ik vind het gewoon in het algemeen vreemd dat mijn temp. niet is gedaald, omdat ik toch ongesteld ben geworden.

Hij is na de stijging midden in de cyclus dus niet meer gedaald. En ik heb sowieso een hele lage temp, kan ook zijn omdat ik geen goede eisprong heb. Ga hiervoor ook naar de Gyn. binnenkort.

Maar dit is de eerste keer dat ik een cyclus heb van 28 dagen, maar mijn temp. is dus nog hetzelfde....

Imme xx

Nee, da's inderdaad een té klein verschil. Volgende ronde nieuwe kansen.....

Pink

Ook bedankt voor je reactie! maar volgens mij wordt mijn vraag verkeerd begrepen. Ik vind het alleen vreemd dat mijn temp. niet daalt en dus hetzelfde blijft als de periode daarvoor! Ik weet dat ik we nu gewoon weer een nieuwe ronde in gaan en ben allang blij met zo'n perfecte cyclus deze keer....

maar vind het alleen vreemd dat mijn temp. niet daalt!

Misschien dat mijn vraag zo duidelijker is?

Imme xx

Hoi Imme,

Ik begrijp wel wat je bedoelt volgens mij (je temp is niet gezakt i.v.m. de periode na je eisprong en toch ben je ongesteld geworden, toch?).
De vorige ronde was het bij mij ook niet erg duidelijk qua temperatuur.
Mijn temperatuur steeg zelfs op mijn NOD-dag. Pas na een paar dagen zakte hij weer naar mijn temperatuur voor mijn ei (rond de 36,3).
Als je het echt niet vertrouwt en denkt dat het een innestellingsbloeding is, dan zou ik toch maar even testen. Kun je een zwangerschap eventueel uitsluiten.

Suc6 ermee!

Liefs,

Twinkel3

hoi Twinkel!

nou je had het niet beter kunnen omschrijven zeg! dat is precies wat ik wat ik bedoel! hahahaha!

Ik zou een test kunnen doen, maar denk dat het toch echt mijn menstr. is. Tis niet veel bloed wat ik verlies, maar toch. Heb van het weekend 2 feesten, dus misschien voor de zekerheid testen, voor het geval dat.....

Bedankt voor je reactie in iedergeval!

Jij ook veel succes verder!

Imme xx

Hoi Imme

Ik snap je vraag ook. Het is inderdaad erg vreemd dat je temp hetzelfde blijft. Ook zal ik als ik jou was voor de zekerheid even testen (want je weet maar nooit). Vooral met een feest in voorruitzicht.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan