Ongesteld maar wel zwanger

Hallo

Wat wij ons afvragen is hoe kom je er achter als je zwanger blijkt te zijn maar wel gewoon ongesteld ben. Mijn testen waren negatief en werd ongesteld. maar ik ben heel erg moe, misselijk en dik opgezete buik ( stoelgang is goed) emotioneel.

hoe kom je er nou achter dan?
 
misschien kun je de huisarts vragen om bloed te prikken, ik weet niet hoe lang je denkt zwanger te zijn, anders zou ik een week wachten en weer testen, misschien komt je HCG later in je urine.

het kan ook zijn dat je lichaam je compleet voor gek houdt. als je graag zwanger wilt worden kun je je ook wel zwanger voelen, maar het toch helaas niet zijn.

ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is.
 
het kan ook zijn dat je die dingen voelt omdat je het heel erg graag wilt, dan gaat je lichaam daar in mee en houdt je als het ware een beetje voor de gek. ik had dat ook steeds toen na een miskraam het maar niet bilde lukken om zwanger te worden. elke maand was ik er heilig van overtuigt dat ik zwanger was omdat mijn lichaam allemaal zwangerschapsverschijnselen vertoonde. gek is dat he?!
ik hoop natuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent, maar houd er rekening mee dat je lichaam je een beetje voor de gek kan houden.

succes!

gr. jolanda
 
Ik sluit me aan bij de reacties die al gegeven zijn, ik heb ook die ervaring van het te graag willen.
Daarnaast kan het ook gewoon zijn dat idd het hormoon later in je urine te zien is. Simpele test bij de huisarts via urine of bloed geeft je meteen 100% zekerheid.

Ik wens je succes, hopelijk komt er goed nieuws uit.
 
Hallo,

Ik zou langs de huisarts gaan om het uit te sluiten en kijken of er niet wat anders kan zijn.
Hier dezelfde symptomen, maar wij hebben op het moment niet een kinderwens. Natuurlijk gaat het nu wel kriebelen als je denkt dat het misschien zo is.
Maar ook gewoon (heel licht) ongesteld (2mnd), pijnlijke borsten, harde buiken en negatief testen.
Wil zelf ook de huisarts gaan bellen om te kijken of het niet wat anders kan zijn.

Succes
 
Ik sluit mij ook aan bij bovenstaande dames. Ook wij zijn lang bezig geweest om zwanger te raken.Ruim 4 jaar.Weet dan ook goed dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden als je het graag wil,omdat je het graag wil en je er zo op focust kan je zeker zwangerschapskwaaltjes hebben terwijl je niet zwanger bent. Ik zou zeggen over een week nog een keer testen,want dan zou je je toch wel positief moeten testen.De testen zijn voor 99procent nauwkeurig.
 
de zwangerschaps kwalen zijn zelfde als bij de menstruatie kwalen, de moeheid komt ook voor als je moet menstrueren, ook de misselijkehid en de opgezette buik zijn allemaal kwalen onder andere bij menstruatie gevoel,

ik heb nog niet van gehoort dat je meteen bij de eerste 4 weken van je zwangerschap al een opgezetten/opgeblazen gevoel hebt in je buik, dit is meer een symptoom voor menstruatie.

ik wil je niet in een dip brengen maar wil je ook geen valse hoop geven.

ik zou ff wachten en daarna nog een keer testen, pak de clearblue digitaal ( kost een beetje maar je hebt e 20 en is heel goed, gebruik die namelijk ook, naja nu niet meer hahah.
hou de moed vol en sorry als ik je depri hier mee maak.

liefs
 
Terug
Bovenaan