Ongesteld maar zooo misselijk, moe pfff

hoi meiden,
een vraag aan jullie. Ik ben woensdagmorgen ongesteld geworden, maar was daarvoor al 1,5 week misselijk, huilbuien om niks, vreselijk moe... ben nu nog steeds misselijk.
Ik heb vorige week 2x getest, maar die waren negatief. Het bloedverlies is niet heel erg, en je hoort wel van vrouwen die een soort van ongesteld zijn terwijl ze toch zwanger zijn...
wie heeft hier ervaring mee?

liefs,
Carla

Ja, het zou kunnen meid.
Alhoewel de kwaaltjes die jij noemde ook heel goed kunnen voor de RD's komen.
Heb ik zelf ook altijd in de week voor de RD's (huilerig, moe, puistjes).

Ik heb ook twee keer gehad dat ik heel weinig menstrueerde. Dan blijf je je idd afvragen of je nu zwanger bent of niet. Gewoon nog een keer testen (je bent nu over je NOD-datum heen toch), dan weet je het zeker.
Als de test negatief is, dan mag je er echt vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
Jammer, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent en kun je weer verder met de volgende ronde.

Liefs,

Twinkel3

Hoi,

Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog eens testen.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan wel dat je toch zwanger bent.
Ik heb dat nl. ook gehad bij m'n 1e zwangerschap, was gewoon ongesteld geworden, het  duurde 3 dagen en was wel wat minder, maar ik dacht dus dat ik ongesteld was geweest, totdat ik een paar dagen daarna ontzettende pijnlijke borsten kreeg. Ik  zou een paar dagen daarna op vakantie gaan en heb toch maar een test gedaan, harstikke positief! Dus geen alchol  gedronken op vakantie!

Duim voor je dat het toch raak is.

Groetjes,
Angel

quote: Prinses_je schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2007 11:54:09'));

hoi meiden,
een vraag aan jullie. Ik ben woensdagmorgen ongesteld geworden, maar was daarvoor al 1,5 week misselijk, huilbuien om niks, vreselijk moe... ben nu nog steeds misselijk.
Ik heb vorige week 2x getest, maar die waren negatief. Het bloedverlies is niet heel erg, en je hoort wel van vrouwen die een soort van ongesteld zijn terwijl ze toch zwanger zijn...
wie heeft hier ervaring mee?

liefs,
Carla

Hallo Carla,

Ik heb juist iets soortelijks meegemaakt. Ben ruim 1 week te laat ongesteld geworden, maar in plaats van 4-5 dagen duurde het maar 1,5 dag en het was ook veel minder erg als normaal. Wel had ik de avond ervoor hoofdpijn, wat ik meestal heb als ik ongesteld moet worden.

Daarnaast voel ik me nog steeds erg moe en een beetje misselijk. Ik ga donderdag op vakantie, misschien doe ik van tevoren voor de zekerheid nog maar even een test, ook i.v.m. wijn dringen en zo.

Sterkte en veel groetjes,
Wietske.

p.s. ik ben 37 en heb nog geen kinderen

hey meiden! thanks voor jullie reacties. tja, op een gegeven moment hoop je gewoon van harte dat het allemaal raak is. Ik heb in feb een miskraam gehad met 7 wkn 4 dgn, maar kwam er pas met 12 wkn echo achter..
het moeilijke vind ik dat ik er steeds meer mee bezig ben, en mensen om me heen maar zeggen dat je het moet loslaten..nou als iemand de tip heeft?? pfff
wel leuk om te lezen dat jullie ook niet meer 'piep' zijn, ben zelf ook 36, word in november 37 en augustus wordt onze 6e ronde...tenzij er nu toch iets is gebeurd... maar ik durf al niet meer te testen, bang dat het toch niet raak is...

liefs, Carla

Terug
Bovenaan