ongesteld na 1 1/2 week

Ik ben van plan om morgen te stoppen met de pil en wordt dus volgende week ongesteld maar hoe groot is de kans dat ik dan die vrijdag daarna (1 1/2 week later) weer ongesteld ben? Dan trouwt nl. mijn vriendin en kan ik mijnmenstruatie echt niet gebruiken. Je menstruatie wordt dan toch heel verschillend, maar kan het ook zo zijn dat je 1 1/2 week later dan weer ongesteld bent of duurt dat meestal wel langer?????
 
waar slaat dat nou op. je kunt toch gewoon een tampon in doen of niet dan.
toen ik stopte met de pil werd ik pas 3 mnd later voor het eerst ongsld
succes ermee.
 
Toen ik stopte met de pil was ik na 12 dagen (gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie) weer ongesteld. Dat kan dus heel snel zijn. Het kan ook zo maar een paar maanden duren!

Kiki
 
Je kunt wel beter de strip afmaken! en dan wordt je nog gewoon ongi volgens t cyclus en dat kan nog wel enige maanden aanhouden, dit komt omdat de hormonen van de pil nog lang je lichaam niet verlaten hebben, dus je hoeft denk ik niet bang te zijn dat je na 11/2 week weer ongi wordt.

En even voor de andere reacties waarom moet er eest gesnauwd worden voordat degene die ergens om vraagt een "normaal"antwoord krijgt slaat werkelijk nergens op sorry hoor

gr
 
als je gewoon je strip afmaakt, word je op het vaste tijdstip ongi. Daarna kun je het misschien met de termometer in de gaten houden. Bij mij duurt het nu al 2 jaar dat ik wacht op een ongi. Ben nu bezig met mijn 1e kuur clomid. Maandag 3 mei zal ik mijn eerste nod of od beleven. Heel spannend dus. Er gaat wel iets gebeuren, want de eisprong is er geweest en ik zit nu nog op 37.2!
 
Terug
Bovenaan