Hai,
Het gaat echt snel bij jou. Wel fijn dat er zo snel weer een nieuwe kans komt. Wat voel je dan, van dat groeien van dat ei? Ben ik wel benieuwd naar. Ik had het gisteren helemaal gehad. Vanacht slecht geslapen en echt de gedachte gehad om het allemaal even te laten voor wat het is. Maar toch met mijn vriend afgesproken om er de volgende keer toch voor te gaan en dan zien we wel verder. Ik ga echt proberen om er iets relaxter mee om te gaan, want dat weekendgedoe dat blijft nu ook weer. Ik ben vandaag pas echt goed gaan bloeden, vandaar. Precies 2 weken na de inseminatie... Ik heb het er nog wel over gehad met de verpleegkundige die ik gisteren aan de telefoon had, over dat stressgedoe i.v.m. niet insemineren in het weekend. Zij zegt dat als ik het echt zo erg vind, ik altijd hormonen kan gaan gebruiken omdat je dan je eisprong kan regelen. Volgend haar wel meer gedoe omdat je dan ook vaker naar het ziekenhuis moet maar geeft wel meer zekerheid. Maar weet je, ik heb gewoon een hartstikke goeie cyclus waar echt niks mis mee is en het staat me zo tegen om dan hormonen te gaan gebruiken. Ik voel er niet veel voor. Ik ben ook niet voor niks een paar jaar geleden met de pil gestopt. Dus wachten we de volgende poging gewoon weer af en als het dan niet lukt kan het altijd nog. Ik wordt in juli 31.... Nog even niet aandenken... Lekker dat jullie gauw op vakantie gaan! Spannend hoor! Voor je man niet te hopen dat het een afrikaantje wordt, hihi. Mijn vriend werkt in een seizoensbedrijf waar net het hoogseizoen is begonnen en dat duurt tot ongeveer augustus, dus wij gaan tot die tijd niet op vakantie. Ik ben trouwens erg benieuwd naar de uitslag van jullie potje! Volgende week toch? Wat een verhaal weer vandaag...
Ik ga mijn bedje opzoeken en even niet dromen over babietjes. Als het maar geen 32 wordt voor ons!!!!!!!