ongesteld na 1e IUI, shit!!!!!!!!!!!!!!!!

Erg jammer, het is dus niet gelukt. Vanmiddag nadat ik het ontdekte  wel even een traantje gelaten. Daarna meteen naar het ziekenhuis om het potje en ovulatietesten voor de volgende poging op te halen. En dan te bedenken dat vannacht de vliezen van mijn vriendin zijn gebroken. Wat dus in 2x raak was toen wij al een jaar bezig waren....
Toch maar positief blijven en op naar de volgende poging. Er zijn hier nou zoveel IUI meiden, het moet toch een keer lukken?! Als troost gaan we lekker grieken vanavond.
groetjes Noortje

tJEETJE NOOR, WAT BALEN!!
Ik had zo gehoopt voor je dat het meteen raak zou zijn.
Ben je nu 2 dagen te vroeg ongi geworden?

Ik hoop dat je vanavond een beetje kan genieten van je griek. Kop op Noor, nieuwe ronde nieuwe kansen! En je moet het maar zo zien, het zaad wordt steeds beter door je sapjes!

liefs
M

Balen he. Ook al had ik een zwaar vermoeden, het is toch superklote als het dan toch zover is. Ik ben 1 dag te vroeg ongesteld geworden. Meestal heb ik altijd cyclussen van 29 dagen en nu al 2 maanden 28 dagen en nu  zelfs 1 dag te vroeg. Het positieve is wel dat ik zo wel wat verder van het weekend af kom, zodat de kans nu weer iets kleiner is dat het niet doorgaat omdat we in het weekend terecht komen. En ik had mezelf voorgenomen om niet zo gestrest te gaan doen als voor de eerste keer maar merk dat ik al weer druk aan het rekenen en tellen ben. Zal het ooit overgaan??
Wat ik nog tegen jou wilde zeggen. Het potje wat mijn vriend inleverde in de VU wat toen is nagekeken waar het voor geschikt zou zijn, was zijn minste potje qua hoeveelheid. Dus dat wil niks zeggen, er is toen tenslotte toch IUI uitgekomen. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Jij gebruikt toch ook altijd Clearblue ovulatietesten? Ik heb nu vanmiddag in het ziekenhuis testen gehaald, en die kosten per 6 € 18.50. Dat scheelt dus echt wel wat. Er zitten ook 6 kleine plastic bakjes bij om in te plassen (ze zijn heel schattig) dus voor op mijn werk ook een stuk handiger..... Denk wel dat ik het binnenkort daar ook ga vertellen. Ik zit nu echt in de fase dat ik het allemaal zo onbelangrijk vind waar ik overdag mee bezig ben, ik wil gewoon zwanger raken.
Net nog wel even lekker uit eten geweest. Mijn vriend gaat er toch makkelijker mee om en kan de draad weer eerder oppakken en zeggen volgende keer beter. Terwijl ik alleen maar kan denken dat het nooit lukt. Fijne avond, groetjes

lieve Noor,

Ik kan zo je teleurstelling voelen en de gedachte dat het nooit gaat lukken. Dat denk ik ook elke keer als ik ongi wordt. Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld.De ene kan binnen 3 maanden zwanger worden en wil maar 1 kind en de andere wilt   een groot gezin en wordt maar niet zwanger. We moeten maar hoop blijven houden dat het ooit gaat lukken, het liefs dit jaar. Jij bent toch ook 30 jaar? Wanneer wordt jij 31? Klinkt al zo oud.
Wel fijn dat je cyclus korter wordt, ben je eerder bij de volgende iui!
Ik voel sinds gister alweer mijn ei groeien, zit nu op dag 7(gaat snel bij mij he). Maar ik heb hem nog nooit eerder gehad dan dag 11 dus ik vind dat ik hem al erg vroeg voel. Maar zolang ik nog pijnloos kan vrijen, komt hij niet binnen 2 dagen. Ik hoop dat de test zondag positief is. En ik hoop dat het in onze vakantie gaat lukken(nog 3 weken) mocht het deze maand niet lukken, dan wordt het een afrikaans kindje!

Werkse vandaag!
M

Noortje balen zeg , blerg!!!Echt shit!  Ik ken het gevoel ik ga de eerste keer nog niet moeilijk doen en maar rekenen. ik doe precies het zelfde, mm, ik merk dat ik er ook wat moedeloos van wordt, niemand is het nu gelukt van al onze iui meiden de eertse keer. BLergh! Meisje geniet van je griek vanavond enne volgende keer gewoon wat meer geluk! liefs simone

Hai,
Het gaat echt snel bij jou. Wel fijn dat er zo snel weer een nieuwe kans komt. Wat voel je dan, van dat groeien van dat ei? Ben ik wel benieuwd naar. Ik had het gisteren helemaal gehad. Vanacht slecht geslapen en echt de gedachte gehad om het allemaal even te laten voor wat het is. Maar toch met mijn vriend afgesproken om er de volgende keer toch voor te gaan en dan zien we wel verder. Ik ga echt proberen om er iets relaxter mee om te gaan, want dat weekendgedoe dat blijft nu ook weer. Ik ben vandaag pas echt goed gaan bloeden, vandaar. Precies 2 weken na de inseminatie... Ik heb het er nog wel over gehad met de verpleegkundige die ik gisteren aan de telefoon had, over dat stressgedoe i.v.m. niet insemineren in het weekend. Zij zegt dat als ik het echt zo erg vind, ik altijd hormonen kan gaan gebruiken omdat je dan je eisprong kan regelen. Volgend haar wel meer gedoe omdat je dan ook vaker naar het ziekenhuis moet maar geeft wel meer zekerheid. Maar weet je, ik heb gewoon een hartstikke goeie cyclus waar echt niks mis mee is en het staat me zo tegen om dan hormonen te gaan gebruiken. Ik voel er niet veel voor. Ik ben ook niet voor niks een paar jaar geleden met de pil gestopt. Dus wachten we de volgende poging gewoon weer af en als het dan niet lukt kan het altijd nog. Ik wordt in juli 31.... Nog even niet aandenken... Lekker dat jullie gauw op vakantie gaan! Spannend hoor! Voor je man niet te hopen dat het een afrikaantje wordt, hihi. Mijn vriend werkt in een seizoensbedrijf waar net het hoogseizoen is begonnen en dat duurt tot ongeveer augustus, dus wij gaan  tot die tijd niet op vakantie. Ik ben trouwens erg benieuwd naar de uitslag van jullie potje! Volgende week toch? Wat een verhaal weer vandaag...
Ik ga mijn bedje  opzoeken en even niet dromen  over babietjes.  Als het maar geen 32 wordt voor ons!!!!!!!

Geef niet op hoor, er komt een tijd.....
Wel balen natuurlijk, ik vond de eerste keer ook erg moeilijk.
Maar de tweede keer is iets anders maar de teleurstelling het zelfde.
Het lijkt alleen wel of wij vrouwen zo sterk zijn dat we dit allemaal kunnen. Ook al voelt het niet altijd zo, maar als ik zie hoeveel vrouwen   bij poging 5 zijn en "gewoon"doorgaan. Dan denk ik dat red ik niet.
Maar ik wens je heel veel succes bij de 2de poging.liefs ilona

Terug
Bovenaan