ongesteld na curretage...

Hallo meiden!

Even een vraagje tussendoor... hoe hebben jullie je eerste ongesteldheid na een curretage ervaren? Ik ben vier weken geleden gecurreteerd en ik  voel mijn baarmoeder/eierstokken al zeker anderhalve week. Links en rechts voel ik regelmatig steekjes. Op zich wel grappig, voordat ik de eerste keer zwanger was had ik geen idee hoe dat voelde, nu voel ik het heel duidelijk. Maar ja, dat is dus helaas in een curretage geeindigd.

Nu vraag ik me af of dit een voorbode van mijn ongesteldheid is. Zou je dit beter kunnen voelen de eerste keer? Dat het allemaal wat heftiger is of zo...? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes
VB

Hoi VB,

Ik het ondertussen twee keer een miskraam gehad, maar ben nog nooit gecurreteerd. Maar bij de 1e mk was ik netjes na 28 dagen ongesteld, maar bij de laatste pas na 39 dagen. En de eisprong voel ik ook altijd. Meestal twee weken daarna de menstruatie volgens mij. Tenminste bij mij klopt dat altijd wel.
Succes met alles.

Groetjes Natasja

Hoi,

Na mijn laatste mk (heb er 2 gehad, met curetage) was ik de eerste keer vrij heftig ongesteld. Ook heb ik de eerste 4/5 keer meer last gehad van mijn eisprong. Zoveel dat ik van de HA er een pijnstiller voor mocht nemen. Maar toch was die pijn ook ergens goed voor. Ik wist tenminste dat ik een eisprong had!

Groetjes, Kat

VB,
maand geleden gecureteerd na constatering missed abortion. Nu heftig ongesteld met pijn in onderrug ... van eisprong niets gemerkt. Voorheen was ik ook altijd precies om de maand/ 4 weken on gesteld dus daarin is niets veranderd enkel dag 2 en 3 flink bloedverlies. Mijn eierstokken heb ik denk ik niet gevoeld, groet Karo

Terug
Bovenaan