Ongesteld na curretage........

Hallo allemaal!

Ik ben 18 december gecurrateerd en vroeg me af hoelang jullie menstruatie heeft geduurd na deze ingreep?

Ik heb maar 1 dag gebloed daarna en verders niet meer.......

bedankt liefs Jessica

Na mijn curretage heb ik 3 dagen gevloeid en daarna was het 5 weken later (was in die tijd mijn normale cyclus) Na een miskraam schijn je vruchtbaarder te zijn, maar het verschilt nogal per persoon. Ligt er maar net aan hoe lang je lichaam nodig heeft om te herstellen van de miskraam. Maar over het algemeen duurt dit niet heel lang. Even nog over je andere topic. Het verwerken duurt een stuk langer en helemaal kwijt raak je het nooit. Elke volgende zwangerschap is in het begin eng. Zeker de eerste 12 weken. Meestal dat je wel wat extra controles kunt krijgen als je nu zwanger raakt. Ik heb om de twee weken een echo gehad totdat ik 12 weken was. Dat vond ik erg prettig en zeker omdat ze dan nog geen hartje kunnen laten horen. Mocht het nu vrij snel raak zijn zou ik gelijk de gyn bellen zodat je gelijk langs kunt komen. Je kunt een miskraam niet voorkomen maar de bevestiging dat er iets zit en dat je het even kunt zien en ze het in de gaten houden gaf mij wel een heel stuk meer rust.

Heel veel sterkte en succes.

Mijn vrouw had dat bij haar eerste miskraam ook een curratage en na een dag was het vloeien ook over.(Juli)

In Oktober was ze weer zwanger helaas ook weer een miskraam,(eind november)

We weten sinds eergister dat ze weer zwanger is en voor de zekerheid hebben we vandaag al een controle of de vrucht ditmaal wel al gegroeid is.

En geestelijk kom je er denk ik nooit overheen dat je een miskraam hebt gehad. We hebben het dit jaar ook met de kerstboom opzetten moeilijk gehad want ze zou dan 7,5 moeten zijn maar er was dus helemaal niks. En zo zijn er wel meer dagen dat we het er wat moeilijker mee hebben.

Ik heb in juli een chemische curettage gehad, dus misschien is dat anders.
Ik heb denk ik 4 of 5 dagen gevloeid, daarna nog een heel klein beetje.
Na bijna 6 weken was ik weer ongesteld. Heb toen veel gelezen en zag dat het makkelijk 6 tot 8 weken kan duren.
Ik ben maar 1x ongesteld geweest en nu alweer ruim 17 weken zwanger.
En inderdaad de eerste weken waren erg spannend, het is daarvoor 2x misgegaan.
Maar toch was mijn gevoel anders dan de eerste keren.
Ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt!

Terug
Bovenaan