Ongesteld na mirena uitname duurt lang!

<p>Hallo allemaal,</p><p>Zijn er meer vrouwen die lang hebben moeten wachten totdat ze weer een menstruatie (bloedverlies) hadden na mirena verwijdering?</p><p>Hoelang heb jij gewacht?</p><p>Was je in de tussentijd vruchtbaar? Had je een eisprong? Of ben je zelfs zwanger geworden?</p><p> </p><p>(Ik had na verwijdering geen enkel bloedverlies. Had ook tijdens mirena geen menstruaties. Heb al sinds verwijderen veel borstpijn, komt en gaat. Geen positieve test. Geen positieve ovulatie testen.) </p><p>Maak me beetje zorgen.</p><p> </p><p> </p>
 
Ik werd ook nooit ongesteld met de mirema. Na verwijdering was ik na een week ongesteld en daarna had ik mijn normale (onregelmatige cyclus) van 28-32 dagen terug.
 
Menstruatie kwam na 2 maanden geloof ik, maar een normale cyclus duurde bij mij helaas 9 maanden… echter het verschilt zeer sterk van persoon tot persoon. Mijn zusje was direct zwanger na het verwijderen van haar spiraal.
 
Bij mij heeft het een jaar geduurd en daarna nog eens een half jaar voordat ik zwanger was..
Heel veel succes met wachten?
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben best geschrokken! Ik dacht altijd, mirena er uit en alles is weer vanouds.
Ik ga proberen het een beetje los te laten :) dank jullie!!
 
Terug
Bovenaan