ongesteld na miskraam

Op 2 januari heb ik na 8 weken zwangerschap een miskraam gehad. Een ongelofelijk rotbegin van dit nieuwe jaar. We hebben al een zoontje van bijna 2 en verheugden ons erg op dit toekomstige broertje of zusje. Helaas mocht het niet zo zijn.

Mijn lichaam heeft alles zelf opgeruimd en ik heb geen nabehandeling nodig. We hopen dat ik nu weer snel zwanger wordt. Gelukkig ging dat bij de vorige twee zwangerschappen er snel. Ik vraag me nu alleen af wanneer ik weer ongesteld zal worden. Ik heb normaal een cyclus van 25 dagen. Als ik de miskraam als 1e menstruatiedag beschouw, zou ik eind jan. weer ongesteld moeten worden en mijn eisprong dus rond de 14e/15e? Bereken ik dat zo goed, of zit ik helemaal mis.

groetjes,
silke

Hallo Silke,

Eind juli 2004 heb ik ook een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Daarna ben ik na 4 weken weer ongi. geworden en daarna helemaal niet meer. Toen ik weer heftig last kreeg van m'n zij zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat de pijn voor mij zeer bekent was. (We hebben 1 dochtertje van bijna 2,5 jaar en heb aan het eind van deze zwangerschap in het ziekenhuis gelegen omdat, ik last had van nierstenen). Toen we in het ziekenhuis kwamen heeft de arts m'n urine onderzocht. (Ik was inmiddels al 11 weken overtijd). Daar kwam hij met een verrassende mededeling dat ik nierstenen dat (was wat minder) en dat ik overduidelijk zwanger was. Achteraf bleek ik toen net 10 weken zwanger te zijn. Een zeer grote verrassing. Inmiddels ben ik nu 15 weken zwanger en alles gaat heel goed.

Dus als het goed is moet je dan 30 januari volgens mij weer ongi worden.

Ik wens je veel succes ermee en het komt vast wel goed.

Groetjes van Ineke

Hoi Silke,
Wat een naar begin van het nieuwe jaar. Ik heb in febr 2004 een curretage gehad.
Helaas ben ik nog niet zwanger.
Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop van harte dat je snel weer zwanger zult zijn en dat het dan goed gaat.
Groetjes van Caroline

Hoi Silke,

Het kan de eerste keer wat langer duren voor je ongesteld wordt. Sommigen hebben de cyclus meteen weer op de rit, en sommigen hebben de eerste ongi ong. 1 of 2 weken later.

Sterkte!

X F.

ps: als je op de lijst wilt, kun je je gegevens plaatsen onder mijn berichtje van de lijst.

Terug
Bovenaan