ongesteld na miskraam

hoi hoi

grrrr tweede keer dat ik dit typ.....................!!!!!

ik heb een vraagje.. op dit moment wacht ik tot ik weer ongesteld wordt ( goh dat ik ooit nog eens zou wachten daar op!!!!)

ik ben 22 juli gecurreteerd en heb ik week gevloeid en een kleine week bruin bloed/afscheiding gehad...

nu heb ik al een paar dagen andere afscheiding/slijm... dat heeft toch te maken met je eisprong?? ( of niet ) en dat je dus vruchtbaar ben??..

kan ik er dan nu van uit gaan dat ik over ongeveer twee weken ongesteld wordt.. of is je cyclus door die ingreep van slag........

weet trouwens helemaal niet hoe mijn cyclus is  ( nooit bijgehouden en was snel zwanger)

wie weet dit of kan er iets over zeggen..

nog een vraagje : laaste hebben we het gedaan zonder voorbehoedsmiddel, vergeten... foutje......... terwijl we te horen hebben dat we eerst mijn eerste menstruatie moeten af wachten voordat ik weer zwanger mag worden........ stel dat ik zwanger zou zijn kan dat dan kwaad( medisch gezien of voor de ontwikkeling van het vruchtje)
we willen ook echt wel wachten en doen dat ook alleen zijn het dus een keer vergeten......

wie weet dit

liefs tobi

Hey Tobi,

Ik denk dat ik je een hand mag geven. Ik ben 13 juli gecurriteerd en wacht ook op mijn menstruatie. Maar tot nu toe blijven de rode duiveltjes mooi weg... balen! Ook heb ik last van rare afscheiding. Wat het mag zijn weet ik ook niet. Heb ik ook nog geen antwoord van iemand op gehad.

Je mag wel er gewoon weer voor gaan, maar meestal raden ze je aan om je eerste menstruatie af te wachten. Ook om er emotioneel overheen te komen en om je lichaam rust te geven. Maar het hoeft niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet gebruik en dat we er gewoon meteen voor gaan.

Ik hoop echt dat je heel snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed mag gaan...

Liefs,

Danielle

Hay meiden,

Het kan helemaal geen kwaad. Als jij lichaam er aan toe is, komt er weer een eitje vrij. Dat is bij mij ook gebeurd. Wij hebben niet afgewacht en gister hebben we het aan de vk en in het ziekenhuis gevraagd en het kan geen kwaad. en dat hebben we gemerkt ook want het hartje klopte. Ga dus maar lekker te keer, hahahaha.

Gr. Sonel.

Hoi meiden,

als je lichaam er weer aan toe is dan kan je weer zwanger worden. Eerst komt er weer een eitje vrij, dat is in de meeste gevallen ook niet het probleem, maar afhankelijk van de duur van je zwangerschap  voor de miskraam heb je een kleinere of iets grotere wond aan de baarmoeder veroorzaakt door de placenta. Is je baarmoeder nog niet geheel hersteld (bij de een gaat dat sneller dan bij de ander), dan zal er misschien wel bevruchting hebben plaatsgevonden, maar gaat het bij de innesteling mis.

In ieder geval ga er van uit dat je de eerste keer niet zwanger wordt, scheelt je een hele teleurstelling.

Sterkte meiden
Miep

Terug
Bovenaan