ongesteld na MK

Hoi allemaal
Ik heb nu bijna 4 weken geleden een miskraam gehad. Ik heb nog bijna twee weken erna bloedverlies gehad. Dit was normaal zij de gyn. na controle.Nu heb ik sinds gisteren weer bloedverlies. Ik denk dat ik weer ongesteld ben geworden. Maar kan dat al 24 dagen na de miskraam. Ik hoop het wel want dan kan ik weer gaan "tellen" en opnieuw beginnen!
Groetjes Danielle

hoi.

ik ben vorige week ook weer ongesteld geworden na mijn 2e miskraam, na 27 dgn. en ik heb ook 14 dgn. gebloed na de mk. dus waarschijnlijk kan het!
Maar nu heb ik heviger bloedverlies dan normaal maandelijks, heb je daar ook last van??

groetjes chantal

Bij mij is het niet heviger, dat had ik wel verwacht en de gynecoloog zei dat ook. Vreemd dat je blij kunt zijn dat je weer ongesteld wordt! Ik ben blij te merken dat het allemaal nog werkt. mijn vriend is op vakantie dus als we terug komen meteen aan de slag!
Groetjes Danielle

Hoi,

Ja, ik was na mijn mk in november ook 24 dagen later weer ongesteld. En ook mijn menstruaties zijn veel heviger geworden en duren ook langer. Moet nu echt van die grote maandverbanden gebruiken en vaak verwisselen...

Sterkte ermee!!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan