A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, ik vroeg mij af of er meer mensen zijn bij wie de ongesteldheid uitblijft na het stoppen van de pil? Ik heb op 9 feb mijn laatste pil geslikt. ben toen netjes dinsdag 13 feb ongesteld geworden. Toen veel geklust rondom ei.... en ik had dus disndag 13 maart ongesteld moeten worden. Het is nu donderdag 22 maart en ik ben nog steeds niet ongesteld (ook geen ongesteld gevoelens).
heb al 2 x getest waaronder gister maar telkens vet negatief. heb ook geen zwangerschapsklachten dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben.
Kan je menstruatie de eerste maand gewoon helemaal wegblijven? Of is er dan echt iets mis? En moet ik nu gewoon weer gaan klussen rondom de datum waarop ik denk dat ik mijn ei heb in een 28-daagse cyclus?
Help?!?!?!?!?
heb al 2 x getest waaronder gister maar telkens vet negatief. heb ook geen zwangerschapsklachten dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben.
Kan je menstruatie de eerste maand gewoon helemaal wegblijven? Of is er dan echt iets mis? En moet ik nu gewoon weer gaan klussen rondom de datum waarop ik denk dat ik mijn ei heb in een 28-daagse cyclus?
Help?!?!?!?!?