Ongesteld na stoppen pil

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik vroeg mij af of er meer mensen zijn bij wie de ongesteldheid uitblijft na het stoppen van de pil? Ik heb op 9 feb mijn laatste pil geslikt. ben toen netjes dinsdag 13 feb ongesteld geworden. Toen veel geklust rondom ei.... en ik had dus disndag 13 maart ongesteld moeten worden. Het is nu donderdag 22 maart en ik ben nog steeds niet ongesteld (ook geen ongesteld gevoelens).

heb al 2 x getest waaronder gister maar telkens vet negatief. heb ook geen zwangerschapsklachten dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben.

Kan je menstruatie de eerste maand gewoon helemaal wegblijven? Of is er dan echt iets mis? En moet ik nu gewoon weer gaan klussen rondom de datum waarop ik denk dat ik mijn ei heb in een 28-daagse cyclus?

Help?!?!?!?!?

Hoi hoi,

Ik ken het verhaal, zelf stopte ik januari 2006 met de pil en duurde het zowat 5 maanden voordat ik ongesteld werd. Liep ook regelmatig bij de huisarts dacht misschien dat mijn hormonenstelsel van slag was. Maar na 5 maanden werd ik weer ongi en dat is redelijk regelmatig gebleven tot ik begin december postief testte.

Dus het kan idd zijn dat je menstruatie uit blijft maar dat die later op gang kom je lichaam moet ook ontpillen.

Wens je veel succes ermee gr Fruit Girl 18,6 wk zwanger

Terug
Bovenaan