Ongesteld na vroege miskraam

Hoi allemaal, voor degenen die een (vroege) miskraam hebben gehad: hoe lang duurde het voor je weer ongesteld werd? Moet ik nou de miskraam rekenen als dag 1 van een nieuwe cyclus? Of afwachten tot ik weer ongesteld ben en dat je dan pas weer weet hoe je cyclus loopt?

Hoi Smeetje,

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad.
Bij mij heeft het geen gevolgen gehad voor de cyclus. Heb eerste dag van de MK als 1e cyclusdag gerekend.

Sterkte

Ik ben na de miskraam
Niet ongesteld geweest. Ik heb de mk gerekend als menstruatie. De verloskunde had een echo gemaakt en zei dat alles "schoon" was en we meteen weer mochten proberen. 2 weken later was ik weer zwanger en nu een gezonde dochter.

Ik raakte na mijn eerste miskraam (zonder “gewone” menstruatie ook gelijk zwanger. (Vonden wij best bijzonder gezien we in een fertiliteitstraject zaten/zitten). Helaas werd dit ook weer een miskraam met medische ingrepen. Maar mijn menstruatie kwam toen na 6 weken ongeveer weer. Terwijl mijn cyclus normaal erg onregelmatig is. Ziekenhuis zegt ook dat er 6-8 weken voor staat wanneer je menstruatie weer opgang komt.

Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt ?

Bedankt voor jullie reactie!! Ja, ik zal echt moeten afwachten. Ben gewoon erg nieuwsgierig haha. Normaal gesproken is mijn cyclus 24-26 dagen (soms 22 en soms 28 en 1x 31), maar zit nu al op dag 34. Ik geef het tijd en hoop dat het snel komt. Is ook voor het eerst, dat je hoopt op een menstruatie ;)

Terug
Bovenaan