Ongesteld na zwangerschap

<p>Ik ben 26-02 bevallen en ben daarna 2x ongesteld geweest. Nou ja.. geweest, ik ben het dus nog steeds. Nu inmiddels bijna 2 weken waarvan de laatste week donker bloed. Iemand die dit ook heeft?</p><p>(ik slik de mini pil, maar omdat ik geen borstvoeding meer geef adviseerde de dokter weer over te stappen op een andere pil omdat deze niet super betrouwbaar is) </p>
 
Hoi Sanneab. 
Ik ben bevallen op 28-2 en inmiddels ook al 2 x ongesteld geweest.  Wat jij schrijft herken ik ook. Veel bloedverlies en duurde 16 dagen.. de laatste paar dagen was het bij mij ook bruin en daarna was het weg. Volgende ongesteldheid duurde 7 dagen en eindigde ook in bruin bloedverlies met wat slijmdraden (sorry klinkt heel onsmakelijk). Ik heb mij hier niet echt zorgen over gemaakt, had zelf wel een beetje verwacht dat het terugkomen van mn ongesteldheid geen pretje zou zijn. Helaas geef ik wel borstvoeding dus was het flink balen dat ik na 6 weken weer ongesteld werd.
Je kan altijd nog contact opnemen met de huisarts als je veel zorgen maakt. 
Gr patricia
 
Heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ben na 6 weken ongesteldheid naar de huisarts gegaan en die heeft toen wat voorgeschreven. 
 
Terug
Bovenaan