Ongesteld na zwangerschap

<p>Hoii , toevallig iemand ervaring hiermee? Ben vorige maand bevallen met 33w3 het vloeien was al vrij snel gestopt ongeveer 8 dagen geduurd. Ik geef borstvoeding maar ben dus al 2 dagen super erg aan het bloeden. Denk ongesteld?! Alleen lees ik dan weer dat het met borstvoeding langer uit zou blijven enz.. </p><p>reden om de huisarts te bellen of niet ? Lastig..</p>

Het vloeien kan tot 6 weken duren en kan ook stoppen en weer terugkomen. Zou ook menstruatie kunnen zijn maar lijkt me wat snel. Maar als je twijfelt kun je ook de verloskundige nog bellen hierover. Die heeft er vaak net wat meer verstand van dan de huisarts. 

Het vloeien kan tot 6 weken duren en kan ook stoppen en weer terugkomen. Zou ook menstruatie kunnen zijn maar lijkt me wat snel. Maar als je twijfelt kun je ook de verloskundige nog bellen hierover. Die heeft er vaak net wat meer verstand van dan de huisarts. 

Terug
Bovenaan