Ongesteld of innestelingsbloed?

<p>Dag dames, </p><p>Ik ben nu sinds januari 2018 van de pil. Heb wat schommelingen in m'n cyclus (25-23-28-25-32). Vanaf vorige maand zijn we echt bezig met zwanger worden. Volgens onze berekeningen hebben wij op het juiste moment gevreeën en hoopte zo dat alles goed ging.. Maandag zou ik ongesteld moeten worden maar kreeg gisteren wat donker bruinig bloed in m'n onderbroek en vandaag vloeiend helderrood. Is dit gewoon de menstruatie? Ben eerlijk gezegd wel teleurgesteld.. Doe ik misschien iets verkeerd? </p>

Hi mv vd Mier, weet je wanneer je ovulatie is geweest? Ongeacht de lengte van je cyclus is de NOD altijd 14 dagen na de ovulatie dus dan zou je zo wat meer duidelijkheid kunnen krijgen. Omdat het helderrood was klinkt het niet als een innestelingsbloeding, maar ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik die helemaal niet heb gehad, dus misschien dat het wel kan. Ik snap je teleurstelling, ook al ben je nog maar kort bezig, je wilt natuurlijk dat het zo snel mogelijk lukt, succes!

Innestelingsbloed is meestal behoorlijk weinig, en zelden helderrood. Het is natuurlijk wel mogelijk dat dat het is, maar ik zou zeker even aankijken of het doorzet.
Op het juiste moment vrijen is geen garantie voor een succesvolle bevruchting en zwangerschap! Misschien heb je je verrekend/was je cyclus onregelmatig en zat je niet op het juiste moment, misschien is het niet gelukt om het eitje op tijd te bevruchten, misschien heeft het niet kunnen innestelen.... Er zijn zo veel scenario's!

Hallo iedereen. Ik heb een vergelijkbare situatie als Mier.
Nod zou aanstaande woensdag 14 november moeten zijn. Afgelopen zaterdag lichtroze afscheiding bij het afvegen. Vandaag rood/bruin slijm. Gebruik tampon. Zit er omheen, maar niet veel. Laatste tampon zat heel weinig afscheiding. Weet ook niet wat ik ervan moet denken.
Menstruatie zou op de tweede dag toch door moeten komen. 2de cyclus na stoppen met de pil. Dus na de onttrekkingsbloeding.  Eerste cyclus was na 25 dagen na de onttrekkingsbloeding. 
Heb al meer dan een week een brok in mijn keel. Alsof ik misselijk ben. Verder nergens last van. 
Misschien verschijnselen van ontpillen.  Geen idee. 

Hoi!

ik zit met hetzelfde; alleen heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad van 27 dagen.  Nu ben ik ineens gister na 18 dagen aan het bloeden, het ene moment helder het ander moment donker. Volgens mijn berekeningen zou gister dan de innesteling moeten zijn geweest. Het heeft niks vergelijkbaars met eerdere mentruaties en mijn gewoonlijke kwaaltjes..
Ik moet wel zeggen dat wij zwanger proberen te worden van ons 2e kindje.
Met ons zoontje helemaal geen innestelinngsbloed gehad.. ?
groetjes! 

Hoi dames,
ik ben nog maar net van de pil af. Heb mijn eerste “echte” ongesteldheid nog niet gehad. Ik zit inmiddels op dag 29 na mijn laatste menstruatie. Die kwam gek genoeg een week eerder dan anders en toen was ik nog met mijn laatste strip bezig.
Wat gek is is dat ik op dag 23 een beetje bruine bloeding had en nogal dik slijm. Ik weet niet of het een innestelling geweest is. Was wel benieuwd dus heb gister een test gedaan, maar deze is negatief. Komende dagen even afwachten of de menstruatie op komt dagen. 

Terug
Bovenaan