Ongesteld of innestelingsbloed?

<p>Dag dames, </p><p>Ik ben nu sinds januari 2018 van de pil. Heb wat schommelingen in m'n cyclus (25-23-28-25-32). Vanaf vorige maand zijn we echt bezig met zwanger worden. Volgens onze berekeningen hebben wij op het juiste moment gevreeën en hoopte zo dat alles goed ging.. Maandag zou ik ongesteld moeten worden maar kreeg gisteren wat donker bruinig bloed in m'n onderbroek en vandaag vloeiend helderrood. Is dit gewoon de menstruatie? Ben eerlijk gezegd wel teleurgesteld.. Doe ik misschien iets verkeerd? </p>

Hi mv vd Mier, weet je wanneer je ovulatie is geweest? Ongeacht de lengte van je cyclus is de NOD altijd 14 dagen na de ovulatie dus dan zou je zo wat meer duidelijkheid kunnen krijgen. Omdat het helderrood was klinkt het niet als een innestelingsbloeding, maar ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik die helemaal niet heb gehad, dus misschien dat het wel kan. Ik snap je teleurstelling, ook al ben je nog maar kort bezig, je wilt natuurlijk dat het zo snel mogelijk lukt, succes!

Innestelingsbloed is meestal behoorlijk weinig, en zelden helderrood. Het is natuurlijk wel mogelijk dat dat het is, maar ik zou zeker even aankijken of het doorzet.
Op het juiste moment vrijen is geen garantie voor een succesvolle bevruchting en zwangerschap! Misschien heb je je verrekend/was je cyclus onregelmatig en zat je niet op het juiste moment, misschien is het niet gelukt om het eitje op tijd te bevruchten, misschien heeft het niet kunnen innestelen.... Er zijn zo veel scenario's!

Hallo iedereen. Ik heb een vergelijkbare situatie als Mier.
Nod zou aanstaande woensdag 14 november moeten zijn. Afgelopen zaterdag lichtroze afscheiding bij het afvegen. Vandaag rood/bruin slijm. Gebruik tampon. Zit er omheen, maar niet veel. Laatste tampon zat heel weinig afscheiding. Weet ook niet wat ik ervan moet denken.