Ongesteld of innestelingsbloeding?

<p>Hey,</p><p>ik ben sinds oktober gestopt met de pil en 4 december voor het eerst weer ongesteld geworden. Nu heb ik met ovulatietesten getest en mijn piek op 26 december. Vandaag kreeg ik eerst lichtroze afscheiding, in de middag wat bruin en nu helderrood. Begin ik dan nu toch al ongesteld te worden? Want dat zou eigelijk pas volgende week zijn.</p><p>Nu dacht ik eerst aan een innestelingsbloeding, maar omdat het helderrood is ben ik toch bang dat ik ongesteld word? hebben meer mensen zoiets gehad? </p>

Ik had dit vorige maand en ben toen gewoon ongesteld geworden. Ik ben ook pas gestopt vanaf oktober. 
Als het na vandaag stopt zou ik toch over enkele dagen/ruime week even voor de zekerheid een test doen want het zou ook een innesteling kunnen zijn gezien je nu rond dag 10 zit even snel gerekend? 

Hoi,
het kan een innestelingsbloeding zijn ik heb dat zelf bij alle twee mij zwangerschappen gehad, helaas is het enige wat je kunt doen afwachten tot je NOD, of tot je ongesteld wordt.. spannend, hopelijk is het raak!

Vorige maand begon het 3 dagen ervoor inderdaad.
Deze maand heb ik 24/25 dec positieve ovulatietest gehad, dus ben ook bijna aan de NOD nu, deze keer nergens last van. 

Ik had een week voor ik positief testen ook helder rood bloed, daarna bruin en toen rozig icm zere borsten, wat ik nooit hadm ik vermoedde ik al wat maar was al vaker teleur gesteld. Maar toch op 29 dec een lichte positieve test van Kruidvat 2 v 5 gehad en een action early die was duidelijk positief. Mijn nod was 30/31-12. Dus het kan zeker wel. Ik wist niet dat het in het begin helder rood bloed kom zijn overal lees je dat het oud en paars achtig bloed is. Na 2 dagen nog een test gedaan van de Kruidvat 2 v 5 en die streep was een stuk duidelijker.

Terug
Bovenaan