Ongesteld of innestellingsbloeding

Ik wordt gek van mijn lichaam. In september 2021 gestopt met de pil om te proberen voor een 2e kindje. Sindsdien een cyclus van gemiddeld 31 dagen. (Alle cycli tussen de 28-35). Dat zou betekenen dat ik tussen 5 feb en 12 feb ongesteld zou moeten worden.

Nu ben ik maandag de 7e gaan vloeien. Althans dat dacht ik. Maar het was echt heeeeeeeel licht. Maar ook meer dan een paar druppels. Gisteren ook nog maar vanacht/vandaag helemaal niks meer. Ik heb ook geen pms klachten behalve rugpijn. Maar ik voel me ook niet zwanger. Bij onze eerste had ik dat wel gelijk toen voelde ik t in mijn hele lijf (borsten, reuk, misselijk) en herkende ik de innestelingsbloeding heel duidelijk. Waren echt maar een paar druppels op 1 dag en 1 keer een beetje bij afvegen.

Test was vandaag negatief.

Ik ben nu een beetje in de war. Iemand die dit herkend? Of die tips heeft?
 
Ik ben vandaag precies hetzelfde aan het meemaken :D ook rugpijn en vanmiddag een heel klein beetje donkerder bloed. Ik denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden binnen éen of twee dagen.
Alleszins gaat er voor ons niks anders opzitten dan wachten want je weet het toch nooit zeker.. hopelijk heb je snel duidelijkheid. 
 
Dit heb ik ook een paar keer gehad. Toch de hoop dat het een innestelingbloeding is en dat ik toch zwanger bleek te zijn. Maar helaas brak bij mij een paar dagen later toch de menstruatie door. Vooral als je al negatief test. Zit niets anders op dan paar dagen wachten en kijken of het doorzet of niet ?
 
Kan spotting voor je echte menstruatie zijn, maar het kan ook een innesteling zijn. Vaak duurt het een dag of 3 voordat hcg meetbaar is. En elke zwangerschap is anders. Ik heb de innestelingsbloeding maar bij 1 van de 2 zwangerschappen gehad. Het komt ook maar in 25% van de gevallen voor. Dus ik zou me er niet op vastpinnen. Je menstruatie kan echt alsnog doorbreken. 
 
Dankjulliewel. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben. Maar heb t zo ook nog nooit gehad met m'n menstruatie. Heb nu al meer dan 24 uur niet meer gevloeid.

We wachten maar geduldig af wanneer t wel doorzet.
 
Hoi, ik heb hier ook last van. Ik moest afgelopen maandag ongesteld worden. Ik ben het altijd te vroeg of op tijd. Ik had heel de dag lichte kraampjes. Vannacht werd ik wakker met hevige buik kramp en ging plassen. Toen ik afveegde had ik licht bloed. Ik dacht helaas ongesteld geworden. In ben weer in slaap gevallen en toen ik vanmorgen wakker werd,geen druppel bloed meer gehad.
wel blijf ik krampjes hebben zo nu en dan maar ook in mijn rug. Verder geen "zwangerschap" klachten. Voor de zekerheid een test gedaan en zag een licht streepje naar mijn idee. Nu weet ik echt niet wat het nou kan zijn. Ik hoop zo niet dat ik alsnog ongesteld ga worden. 
heb best goeie hoop nu.
 
 
Terug
Bovenaan