Ongesteld of juist niet?

Hallo Dames

weten jullie hoe het zit?
is het normaal als ik nog niet ongesteld ben?
Mara is inmiddels bijna 5,5mnd en ik heb geen borstvoeding gegeven.

ik heb toen ze 4wkn en 8wkn wel bloedingen gehad, ik dacht beginnend ongesteld maar kan ook nog lochia zijn. daarna niet meer. oja 2 weken geleden tijdens een goede buikgriep had ik paar druppels verlies.

voor zekerheid vorige maand testje gedaan, maar niet zwanger. ook geen verschijnselen

oja ik ben aan de minipil en was nooit heftig ongesteld, maar wel heel onregelmatig. die 3 daagjes kwamen altijd heel onverwachts. keek er dan van op en dan dringend op zoek naar wat hulpstukjes.

Ik vind het ook gek dat je alleen de 1e week een controle van de kraamverzorgster krijgt en dan alleen met vingers wat drukken. en daarna totaal niet meer.
ik heb heel lang linksonder erge pijn gehad maar toen ik het zat was en naar de dokter wou hield het op na 2mnden.

groetjes sabine

hoi sabine
in het begin kan je best heel onregelmatig ongesteld zijn, ik zelf was de eerste paar keer heel stipt elke 4 weken maar nu ook niet meer kan bij mij nu wel 6 tot 7 weken duren... heel vervelend want je weet nooit waar je aan toe bent.
maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon naar de huisarts toe gaan

groetjes indra

als ik ervan uitga dat ik wel ongesteld was dan is het alweer 3,5 maand geleden
bij sommigen duurt het maanden voor je ongesteld wordt maar die geven borstvoeding en dat doe ik niet.
over 3-4 mnd willlen wij graag kijken of we voor een 2e gaan, vandaar dat ikd an wel graag wil weten of alles goed zit daaronder

ik was eigenlijk gelijk al weer goed op orde, maar het kan idd nog heel lang wegblijven, of onregelmatig zijn.
je hele lichaam heeft een behoorlijke stoot gehad, en moet weer op orde gezet worden. dat kan lang duren.
tis 9 maanden op, 9 maanden af he.
geef het nog even de tijd :)
zou me er geen zorgen om maken.
maar weet wel dat je wel vruchtbaar bent!

liefs, do

Ik begon me hier ook al zorgen te maken maar vandaag na ruim 6 maanden ben ik toch echt ongesteld geworden. Ik heb de eerste 3 maanden wel borstvoeding gegeven.
Het komt vanzelf....

ok dan wacht ik het nog even af. ik mis het ongesteld zijn niet echt hoor. maar het is wel handig, het geeft wel wat aan.

mede omdat ik zo lang linksonder pijnscheuten had,
en was in het begin al ongerust nu ik de minipil heb of die wel goed genoeg was hahaha dus vorige maand toch een testje gedaan maar was negatief dus kan nog lekker genieten van deze kleine

helpt ook niet als manlief en oma (mijn ma) continu opmerkingen maken; je bent wel snauwerig of vergeetachtig, zeker weer zwanger? volgens mij ben je wel zwanger, en die test ach de vorige keer werkten die ook neit goed.
leuk zo'n samenspannend stel.

laat hunnie maar lekker kletsen, ik ga achterover leunen en lekker van ons meisje genieten

hahahaha...nou geniet van het niet ongesteld zijn en jullie meisje...
Als jullie erweer voor willen gaan kan je altijd ff aan je huisarts vragen....

Ik zelf werd 4 weken na ik gestopt was met de borstvoeding (lasse was toen 8 weken) weer ongesteld en het was gelijk regelmatig...

Heb een spiraaltje laten zetten, eerste keer werd ik netjes na 4 weken weer ongesteld en hoe?!?!?!?!?...
Maar bij controle bleek het spiraaltje wat naar beneden gezakt te zijn, ze kreeg hem ook niet meer hoger...
13dec moet ik weer heen voor een controle of hij niet nog verder gezakt is...of nog erger....eruit...

Ik werd de 2e keer niet ongesteld, ja pas na 7 weken en dat duurde gelijke 2,5 week en t was 1 week weg en heb nu alweer sinds paar dagen heel licht bloedverlies....als dit de voordelen (NOT) van een spiraal zijn en hij zit niet goed dan laat ik hem erweer uithalen en ga over op de gewone pil....

Dat gepruts daaronder ben ik zat en nog een kindje willen we echt niet....

Liefs Randy

goh en ik zat juist te denken om na de 2e over teg aan op zo'n spiraaltje hihihihi

ik ben altijd onregelmatig en minimaal ongesteld geweest, of zicht nooit een probleem.
3 daagjes tampon en klaar.

ach ja we zien wel, als het nog "normaal"te noemen is vind ik het goed.
hoort eigenlijk wel nazorg te zijn hoor, gewoon ff na 3mnd praten over hoe en wanneer je weer ongesteld kunt worden, de pil enzovoorts, nog een nacheck na 6mnd ofzo. het is je bent bevallen 1 week kraamzorg en zoek het maar uit. dat is niet echt enen verzorgingsstaat toch?

Terug
Bovenaan