ongesteld of nabloeding???????

A

Anoniem

Guest
hoi dames...

gisteravond begon ik met bloeden .. vandaag is t naar mijn mening veel ( voel me vies en alsof ik lek ben :p )

mijn dochtertje is as woensdag 6 weken oud en t zou dus een nabloeding kunnen zijn maar volgens vk die ik had gebeld om info omdat ik na mn bevalling heel erg veel bloed ben verloren en t dus eng vond...ben ik ongesteld geworden ( dit baseerde ze opt feit dat ik geen maandverband in een kwartier vol had en t niet was alsof ik aan t plassen was en sinds vanmiddag ook lage rugpijn had..

wie van jullie heeft dit ook zo snel ( vind ik behoorlijk snel) en hoelang duurde het en hevig was t??? ( ik heb nu voor de zekerheid maar weer kraamverband voor voelt een stuk fijner..veiliger dan ene normaal verbandje)

liefs mirandA

Hallo,

Ik had dat zelf ook, na 3 à 4 weken was het bloeden voorbij, maar na bijna 5 weken begon het opnieuw.   Eerst paar dagen vrij heftig, precies als de eerste dag na de bevalling.   Dan minderde het en heeft zo bijna 2 weken geduurd.   Ben in die periode naar gyn geweest voor spiraaltje en volgens hem waren het mijn maandstonden.   Is volgens hem normaal dat ze de eerste keer na bevalling vrij hevig kunnen zijn.

Heidi

Ik ben op 27-9 bevallen en had maandag (dus na 4,5 week) opeens weer wat bloedverlies. Dat hield wel snel op, maar ik verloor wel heel veel slijm, wat pas op woensdag en donderdag weer met wat bloed gepaard ging. Daarbij had ik ook lage rugpijn en volgens de verloskundige is dit niets anders dan iets wat op een menstruatie lijkt. Na mijn vorige bevalling had ik pas na 14 weken weer een menstruatie en ik vond het nu ook wel erg snel, zeker omdat ik ook borstvoeding geef.

Terug
Bovenaan